پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 15 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

خجالت یا ....

1391/10/16 3:29
نویسنده : fariba
2,086 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه کوچولو من دو -سه روز بود که اصلا غذا نمیخورد و مامان و ناراحت کرده بود.امشب رفتیم خونه مادر جون و پسرکم اونجا غذاشو خورد و مامان و حسابی خوشحال کرد.اینجا هم داره نون سنگک گاز میزنه.

شکار لحظه هاشیطون بلا

همینطور که پسرک ما داشت نون میخورد.زندایی مامانش هم اومد.تا جوجه زندایی رو دید دستشو گرفت جلوی چشاش.      نه یک بار نه دو بار تا زندایی رو میدید دستشو میگرفت جلوی چشاش.منم حسابی تعجب کردم آخه جوجه من با کسی غریبی نمیکرد.یا خجالت نمیکشید!niniweblog.com

آخرش با خودم گفتم حتما خجالت کشیده!

که یکدفعه بابام یادش اومد که:زندایی من از کوچیکی گل پسرم باهاش دالی بازی میکرده.این پسر باهوش ماهم یادش مونده و تا زندایی رو دیده خواسته باهاش بازی کنه که ما متوجه نمیشدیم.(الهی من قربون هوشت برم )/تازه پسرمون میخواست فقط با زندایی بازی کنه.تا مادر جون باهاش دالی میکرد جیغ میکشیدو به زندایی نگاه میکرد.اینم عکس دالی بازیش:به دالی میگه:قا

جوجه من به دالی میگه:قا

اینجا هم گل پسرم توی تختش نشسته منتظر مامان بابا آ ماده بشن که بره خونه مادر جون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرهام
16 دی 91 12:58