پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

حال و هوای بهار 93

1392/12/20 23:26
نویسنده : fariba
3,607 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بیست اسفند 92 بود،امسال هم داره تموم میشه،کم کم داره بوی عید میاد،این رو میشه با قدم زدن تو خیابون با دیدن ماهی های قرمز کوچولو توی تنگهای زیبا ، سبزه های خوشرنگ روبان زده  ، تخم مرغهای تزیین شده که کنار خیابونها میفروشن فهمید،میشه با ایستادن کنار پنجره و نفس عمیق کشیدن بوی بهار رو حس کرد،یادمه کوچیک که بودم عاشق عید بودم،چیدن هفت سین و سفر و عیدی هایی که می گرفتم،برام خیلی شادی آور بود،بی هیچ غم و غصه ایی انتظار تحویل سال رو میکشیدم،اما الان بزرگ شدم ،زن شدم، مادر شدم، دیگه مثل بچگی هام از دیدن ماهی های قرمزی که سر کوچمون میفروشن شاد نمیشم ،نمیدنم چرا?! شاید دنیای آدم بزرگها اینجوریه! ! از وقتی بزرگ شدم انگار سالها هم سریعتر میگذرند،تا چشم بهم میزنی یک سال دیگه هم تموم شده...

اما هنوز عاشق بوی بهارم،عاشق سرسبزی و شکوفه های بهاری...انصافا که زیباست دیدن زنده شدن طبیعت، میدونی وقتی اسم بهار رو میشنوم اولین چیزی که توی ذهنم نقش میبنده،اینه که پابرهنه دارم کنار ساحل میدوم و هوای بهاری رو تا عمق ریه هام میفرستم،بعد دراز میکشم روی یه تاب بزرگ  که دور تادورش رودرختهای بلند و سرسبز پوشانده و انقدر تاب میخورم تا خوابم ببره...اصلا فکر کنم بهار با رویا شبیه هم باشن،تو اینجور فکر نمیکنی!? هرچی هست که خیلی زیباست...از بین همه فصلها بهار و پاییز رو بیشتر دوست دارم،آخه این دو تا فصل رویایی تره...

9 روز دیگه تا پایان سال 92 و شروع سال 93 باقی نمونده،خدارو شکر میکنم که همه عزیزانم سالم وسلامت درکنارم هستند،چیزی باارزشتر ازین در لحظه تحویل سال وجود نداره و تنها آرزوی من هر سال عید کنار سفره هفت سین حضور سالم و شاد عزیزانم در سال بعد و کنار هفت سین دیگره،،سال 93 سال اسبه،منم متولد 69 هستم یعنی سال اسب،پس فکر کنم سال خوبی رو پیش رو داشته باشم.و آرزو دارم این سال برای همه سال پربرکت و شادی باشه.

پسرک من که خودش پیام آور بهار توی زندگی ما بوده، اون گلی که توی پاییز رویید و پاییزم رو بهار کرد،میخواد برای بار سوم کنار هفت سین خونمون بشینه و معنای خوشبختی رو برامون تکمیل کنه، واااای که حضور نازنینش کنار هفت سین چقدر رویاییه!!!  کاش بدونه فصل به فصل زندگیم در وجود اون خلاص میشه و بس.

 

 راستی هفت روز دیگه 27 اسفند تولد برادر عزیزم هست،که زودتر از موعد  بهش تبریک میگم،امیدوارم سالیان سال زیر سایه پدر و مادر مهربانمان با سلامت زندگی کنه و خوشبخت باشه.برادر من جزو بهترین برادرهای دنیاست،به وجودش افتخار میکنم و بهش میگم من و محمد خیلی خیلی دوستش داریم...

پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش، به بیداریشان آسایش، به زندگیشان عافیت، به عشقشان ثبات، به مهرشان وفا، به عمرشان عزت، به رزقشان برکت، و به وجودشان صحت عطا بفرما...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)