پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

پسرک ضعیف و لاغر من

1392/12/9 1:28
نویسنده : fariba
409 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم الهی مامان فدات بشه که بخاطر سرماخوردگی ،اینقدر ضعیف و لاغر شدی.تا کوچکترین مخالفتی باهات بکنیم سریع جیغ میزنی و گریه میکنی و سرو صدا راه می اندازی.من همیشه خوشحال بودم که تو صبور و آرومی،ولی این چند روزه خیلی بیقرار شدی.امشب خونه مادر جون تا فهمیدی همه دارند تلویزیون نگاه میکن ،جیغ زدی و سرو صدا راه انداختی.فدات بشم مامانی میدونم همه اینها بخاطر ضعف بدنت هست.خدارو شکر حالت بهتره.باید بهت بیشتر رسیدگی کنم و مواد تقویتی بهت بدم تا دوباره قوی قوی بشی،مامان عاشق دست و پاهای کوچولوته جیگر من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ﻓَﺮے ﻣﺂ
10 اسفند 92 10:34
فریباجون محمد الان بهتره انشا...؟
fariba
پاسخ
اره عزیزم ،خدارو شکر خیلی بهتر شده
متین من
15 اسفند 92 9:59
امیدوارم محمد جون همیشه بلا ازت دور باشه و با خانواده ت همیشه شاد و سالم باشین فریبا جون ببوسش