پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 16 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

عکسها و توضیحات دوسال و یک ماهگی

1392/11/5 15:04
نویسنده : fariba
495 بازدید
اشتراک گذاری

محمدم جایخی یخچال خونه مامانی و بابایی رو برداشته و داخلش نشسته و میگه:دایی جون بیب بیب بازی کنیم.

 جویند همه هلال و من ابرویت*گیرند همه روزه و من گیسویت*

از جمله این دوازده ماه تمام*یک ماه مبارک است آن هم،رویت*

***ادامه عکسها در ادامه مطلب***

 

وقتی توی اشپزخونه مامانی رفتیم با این صحنه مواجه شدیم(دست گل محمد)

هدیه پایان سال اول من که مامانم یادگاری نگه داشته بود و محمد با دیدنش آواز نی نی بده و سر داد و در آخر نی نی رو کچل و به سطل زباله تحویل داد.

کلماتی که محمدتا دوسال و یک ماهگی میتونه بخونه و اشکال هندسی که نامشون رو بلده::

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فرهاد
5 بهمن 92 8:33
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
متین من
6 بهمن 92 2:09
ای جونم عزیزم چه پیشرفت خوبی کردی آفرین
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 بهمن 92 3:25
الاهی فدات بشم من شیطون بلا
مامان محمدحسین
7 بهمن 92 7:15
عزیز دلم که اینقده تو نفسی خاله جون... آفرین به پیشرفتت...
مامی مهتا
9 بهمن 92 11:25
ای جانم به این گل پسر ....شیطون بلا شدی ها
متین من
30 بهمن 92 1:42
فریبا کجایی دلم برات یه ذره شده نه ج تلفنم میدی نه اس نه توی نت کجا دنبالت بگردم یک خبری از خودت بده دلم هزار راه رفته...
مامان کوثری
30 بهمن 92 5:36
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان دانیال- ویانا
1 اسفند 92 21:56
کجایین گلهای نازم دلم براتون تنگولیده حسااااااااااااابی