پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 12 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

تازه ترینها

1392/3/24 4:21
نویسنده : fariba
379 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان.امشب تولد اریا بود و خونه دایی ناصر بودیم.وقتی که برگشتیم از بس خسته بودی سریع خوابت برد.توضیحات تولد و عکسهاشو توی پست بعد میذارم.الان دوست دارم از کارها و عادتهای جدیدت برات بنویسم

١.کلمات:مهتا.اریا.ترش.شور.شیرین.تند.دوتا.رو که به خوبی تلفظ میکنی . از دیشب هر حرفی که من میزنم.آهنگشو میگی و تکرار میکنی.قربونت برم که قیافت بین خجالت و خنده میشه و بعد سعی میکنی حرف منو تکرار کنیقلب

٢.عاشق نقاشی کردنی و به مداد و کاغذ میگی:توتو....(یعنی با اینا توتو میکشم)

٣.جدیدا با خودکار روی بدنت نقاشی میکشی و کلی لذت میبریچشمک

4.اگه روی زمین آشغال پیدا کنی .سریع میذاری توی دهنت و میگی:اخ...اختعجب

5.هر وقت وسیله ای دستت هست و احتمال میدی که قراره من ازت بگیرم.سریع میدوی و یه گوشه قایم میشی که من پیدات نکنمخنده

6.قبلا همیشه روی پای من میخوابیدی ولی الان حدود2 ماهه که ترجیح میدی روی زمین بخوابی و من کمر وسرتو بخارونم.البته اینقدر وول میزنی که من کلافه میشم.ولی وقتی بخوابی تا 10 صبح فقط یکبار برای اب یا شیر بیدار میشیقلب

8.تا ظرف غذا رو میبینی با گریه میگی:به به. و عاشق غذاهای بیرون هستی.

فدات بشم که روز به روز شیرینتر و عاقلتر و البته شیطون تر میشی.دوستت دارم

هستی به دلم ، به دل که نه ، در “جانی”در جان منی و در “دلم” می مانی . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

متین من
24 خرداد 92 17:36
تولد اریا جون مبارک امیدوارم خوش گذشته باشه 2-فدای نقاش کوچولو ... 3- 4-خاله اشغال میبری تو دهنت 5-ای بازیگوش با مامان قایم باشک بازی میکنی 6-7ای پسر دوس داشتنی که راحت میخوابی تا صبح 8-نوش جونت به به ها... روز به روز شیریـــــن تری محمدجونم
مامان بهراد
25 خرداد 92 2:19
سلام...واای عزیزم آخه چقدر بانمکی شما؟؟؟خیلی برام جالب بود آخه بهراد هم یک هفته ای هست که همش موقع خواب به من میگه منو بخوارون و من هم فکر میکردم بهش پشه زدهمرسی مامانی بابت پست جدید...آخه محمد حسین وبهراد تقریبا همسن هستند ومن همیشه به وب شما یه سرک میکشم
مامی کوروش
25 خرداد 92 9:32
پس ایشون هم مثل پسر ما عشق تاتو هستند !!!! من عاشق این قائم کردن وسایل هستم که اصلننننن نمی شه پیدا کرد !!!
مامان افسانه
25 خرداد 92 11:38
این گل پسر مون گله نمکه خدا حفظش کنه ایشالا
شقایق مامان آرشا
1 تیر 92 0:05
ای جونم چه ناز می خوابه خیلی از این دسته بچه ها خوشم میاد