پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 12 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

تولد بابا فرهاد

1392/3/21 1:54
نویسنده : fariba
585 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com aniversario gif gif 24.gif

 

 

یک سبد احساس را*با تو قسمت می کنم*
در شب میلاد تو*جان نثارت می کنم*
عشق زیبای تو را*رونق دل می کنم*
با تو ای زیباترین*احساس بودن می کنم*

 

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

 

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

 

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

 

تولدت آذین زندگی ام باد . . .

همسر مهربانم آغاز سی و یکمین بهار زندگیت  گلباران.

x6.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
21 خرداد 92 2:26
تولد تولد تولدتـــــ مبارکـــــ
مبارکــ مبارکــــ تولدتــــ مبارکـــــ

تولد بابافـــــــــــــــرهاد مبارکـــــــ



ممنونم عزیزم
متین من
21 خرداد 92 2:49
فریبا جان امیدوارم همیشه با همسرت و البته فرشته کوچولو دوس داشتنیت شاد و سلامت باشین و خدا سالیان سال کنارهم نگهتون داره
دوستم تولد همسرت مبارک
محمد کلی ببوس


فدای محبتت.بوووووووس
مامی کوروش
21 خرداد 92 8:38
فریبا جون تولد همسر محترمت مبارک ، انشا... سالهای سال کنار هم خوب وخوش باشید
بهاره مامان ونداد
22 خرداد 92 16:20
امیدوارم همیشه در کنار هم شاد وخوشبخت باشید ئدوست خوبم ببخشید چند وقت نبودم تا بهت سر بزنم محمد جان رو کلی ببوس
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 خرداد 92 2:40
تولدت مبارک بابای
مامان درسا
23 خرداد 92 10:24
سلام عزیزم تولد همسرت مبارک.هیشه شاد باشید.
مامی کوروش
23 خرداد 92 21:40
خصوصی
مامی کوروش
23 خرداد 92 21:41
یادم رفت خصوصی اش کنم خودت زحمتش و بکش لطفا
مامان افسانه
25 خرداد 92 11:35
تولد همسرتون مبارک باشه امیدوارم که سالهای زیادی رو با هم در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید شاد و خوشبخت باشید محمدحسین گل رو ببوس