پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 13 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

تاتی...تاتی.....و اولین بستنی

1391/11/20 2:43
نویسنده : fariba
612 بازدید
اشتراک گذاری

هووووووووررررررررررراااااااااااااا

گل پسرم دیگه راه میرهتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

وای خدا شکرت.اصلا باورم نمیشه که گل پسریم راه افتاده.البته خیلی وقت بودکه میتونست راه بره ولی بیشتر چهار دست و پا میرفتمتفکراما الان ٢.٣روزه که توی خونمون با اون هیکل فسقلیش مدام راه میره.وای که چه لذتی داره وقتی از کنارم رد میشه ....وقتی راه میره و میاد توی اتاق پیشم....وقتی دستش رو میذاره روی شونم که بلند شه و دور اتاق تاتی کنه.... میخوام از خوشحالی جیغ بکشم.امشب خونه مادرجون هم کلی راه رفت.قربونش برم که داره مرد میشه

Happy Danceوقتی راه میره برمیگرده پشت سرشو نگاه میکنه!!!!تغییر جهت میده!!!!زمین خوردن هاش هم خیلی کم شده فقط اگه حواسش پرت شه یا چیزی زیر پاش گیر کنه میخوره زمین.ناراحتناراحت

هرجاهم که توپ ببینه باید تاتی کنه بره سمت توپ و اونو شوت کنهقهقهه                    

اولین بستنی خوردن محمد به روایت تصویر:

19.gifسه شنبه ١٧بهمن١٣٩١15.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
20 بهمن 91 2:26
عزیز دلم مبارکـــ اولین قدم هاتـــ... امیدوارم در زندگیه آینده ات استوار و با قدرتــــ قــــــدم برداری ...
مامان یاسمن ومحمد پارسا
20 بهمن 91 7:28
فداش بشم راست راستی چه لذتی داره دیدن بچه ها وقتی اولین بار راه میافتند :راستی مامانی هیچ میدونی راه افتادنای خودتم شروع شدهبچه هاکه راه می افتند اول شیطونیاشونه خیلی مواظب گل پسر باشراستی مامانی بستنی اونم زمستون البته شاید پهلونمون زیاد راه رفته مامانیه مربی داره تقویتش می کنه و پهلونه خوشگله ما چه لذتی از خوردن بستنیش برده فدای این پهلون کوچولو بشم من
مامان شیدا
20 بهمن 91 8:38
مبارک باشه خاله جون امیدوارم در تمام مراحل زندگی در راه حق و حقیقت قدم برداری
متین من
20 بهمن 91 11:36
وای چه خوب متین من خیلی تنبله راه نمیره این روزا برام شده فکری
مامان کوروش
20 بهمن 91 11:50
اولين قدم برداشتنت مبارک عزيزم ، بستني هم نوش جونت
بهاره مامان ونداد
20 بهمن 91 13:01
مبارک باشه قدم هات استوار
مامان محمد حسين
20 بهمن 91 13:27
مبارك باشه عزييييييييييزم. ايشالا در پناه حق قدماي زندگيت رو ثابت قدم برداري.
مامان افسانه
20 بهمن 91 16:08
مبارک باشه عزیزم ایشالا که قدمهایی استوار و محکم همیشه بر داری به به بستنی نوش جونت باشه خاله جون بوس برای مامانی و محمدحسین
مامان پرنیا
20 بهمن 91 23:03
مبارک باشه اولین قدم محمد جون وای خیلی لذت بخشه وقتی آدم می بینه بچه اش راه می ره منم با اینکه پرنیا چند تا قدم بیشتر نمی ره وقتی همون چندتا قدم رو می ره می خوام بخورمش محمد جون از طر خاله یه عالمه بوووووووووس
مامان آیدین
21 بهمن 91 1:28
ای جونم فدات بشه تاتی رفتن مبارک باشه خیلی شیرینه این لحظه بستنی خوشمزه است شیرین عسلم؟
ناز داداش
21 بهمن 91 2:32
سلام هزار هزار ماشاا... مبارکه که داری را میری جییییییییگر طلا به ما هم سر بزنید
مامان حسنا
21 بهمن 91 12:09
شرمنه خانومی فک نمیکردم به این زودی اپ کنی الهی خاله قربون این جوجه بشه...فریبا جون حسنا که خودشو به شکم میندازه من کلی ذوق میکنم لحظه شماری میکنم که بخزه دیگه واسه راه رفتنش که ذوق مرگ میشم میدونم تو چه حال داری
نی نی های 90-91 ای
21 بهمن 91 17:45
محمد حسین جان به جمع نی نی های 91 ای خوش اومدی عزیزم. مامان محمدحسین جان وبلاگ نی نی های 91 ای را لینک کن و هر از گاهی از دوستای جدید محمدحسین جان مطلع شو. ادرس وبلاگ نی نی های 91ای = http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/
مامان ستیانفس
21 بهمن 91 20:56
مبارک باشه اولین قدمهای زیبات عزیزم من شمارو لینک کردم
پگاه
21 بهمن 91 22:30
الهی من فدای این بستنی خوردنت بشم خاله ، ایاشلله همیشه شیرین کام باشی گلم
مامی مهتا
22 بهمن 91 15:48
مبارک باشه گل پسر ... اولین قدمهای مستقل شدنت مبارک ...قدمهات همیشه استوار عزیزم .
خاله رویا
22 بهمن 91 18:15
عزیز دلم تاتی تاتی کردنت مبارکه


مامان محمدحسین
22 بهمن 91 19:47
سلام مامانی گل. ما هم تم سایت رو مثل شما کردیم. آقا محمد حسین گل رو هم از طرف من بووووووووووووووووس گنده کن. ممنون که به سایتمون سر زدین بازم بیاین خوشحال میشیم.
مامان آنی
23 بهمن 91 3:12
اولین قدمهات مبارک باشه گلم من عاشق بستنی هستم نوش جونت عزیزدلم
مامان طاها
23 بهمن 91 9:19
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین خاله
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
23 بهمن 91 9:50
امیدوارم همیشه در راه خوشبختی قدم بزاری عزیزم


متشکرم.