پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 13 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

مسابقه وبلاگی:

1391/11/18 5:11
نویسنده : fariba
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی: مامان کوروش جان ومامان متین کوچولو لطف کردند و منو به مسابقه وبلاگی دعوت کرد.اینطور که من متوجه شدم باید سه دلیل ساخت وبلاگم رو اینجا بنویسم و از سه تا دوستای نی نی وبلاگی خودم هم بخوام که اینکار رو انجام بدن .حالا جایزش چی هست خودم هم نمیدونمزبانچشمک .

حالا بریم سراغ دلایل ساخت وبلاگ من:

١.عشق بیش از حد به پسرم:

دوست دارم تمام اتفاقات کودکی پسرم و احساسات مادرانه ای که طی مراحل رشد او تجربه میکنم قلبتا همیشه زنده باشد و در آینده محمدم با خواندن انها بفهمد چه مراحلی را طی کرده و مادرش چه احساساتی را تجربه کرده تا او  بزرگ بشود.قلبماچ

٢.انتخاب بهترینها :

آشنا شدن با مادرهای دیگر و روشهای تربیتی و ایده های مختلف وسوال و جوابهای مادرانه و.....که همگی میتوانند کمک بسیار بزرگی برا ی پرورش و تربیت پسرم به بهترین شکل باشند  لبخند.

٣.دوستان جدید:

پیدا کردن دوستان خوبی که میتوانم خیلی صادقانه با آنها حرف بزنم و نظراتشون رو بپرسم. بدون اینکه آنها من را سرزنش کنند ویا .... . به هر حال دنیای مجازی و شناخته نشدن بهت کمک میکنند که راحت حرفهای دلت رو بزنی و از هیچ چیز خجالت نکشی.

اما دلیل اصلی ساخت این وبلاگ:                    محمدم

سه تا از دوستانم که به مسابقه دعوت میکنم:

 ١.مامان حسنا جون

٢.مامان مهتا جون

٣.مامان یاسمن و پارسا جون

(پ.ن)من این پست رو چند روز قبل هم نوشته بودم .اما نمیدونستم که باید سه تا از دوستامو به مسابقه دعوت کنم.که مامان متین جون لطف کردن وتوضیح دادن و منم یک پست جدید گذاشتم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
18 بهمن 91 18:28
ممنونم دوست عزیزم از اینکه قابل دونسته ما را دعوت کردید منم اطاعت امر کردم بازم ممنونم
مامان کوروش
19 بهمن 91 10:59
چه جالب که این زنجیره همینطوری ادامه پیدا کرده ، واقعا من شخصا فکر نمی کردم اینقدر به این وبلاگ و دوستانم وابسته بشم


منم همینطور عزیزم
مامان حسنا
19 بهمن 91 13:39
´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´ ´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´. ¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بیا´´´´¶ ´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
مامی مهتا
19 بهمن 91 16:05
مرسی فریبا جونی که ما رو به عنوان دوستت انتخاب کردی مووووچ . بعد بگو من باید همین مراحل رو توی وبلاگم انجام بدم ؟
دخملی شکلک
24 بهمن 91 20:02