پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 13 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

شهربازی

1391/11/16 23:30
نویسنده : fariba
681 بازدید
اشتراک گذاری

32.gifسلام پسر قشنگم.چند روز پیش برای اولین بار باهم رفتیم شهربازی.......

از محیط شهربازی خوشت اومده بود و با دقت به همه جا بخصوص چراغها و نی نی ها نگاه میکردی.ولی وقتی سوار وسایلی که برای سنت مناسب بود شدی خیلی ترسیدی و گریه کردی. ما هم شمارو زودتر از اینکه تایم وسایل بازی تموم شه . پیاده کردیم تا غصه نخوریناراحت.اینم چندتااز عکسات توی شهر بازی.........

بقیه عکسها در ادامه مطلب

قربون زبونت برم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسنا
17 بهمن 91 12:56
به به چه پستی گذاشتی اخه قبلا سالی یه بار پست میزاشتی منم دیر بهدیر میومدم



باید از دست این پسر فرار کنم بیام پست بذارم که اغلب موفق نمیشم.
متین من
18 بهمن 91 0:58
چراخاله می ترسیدی از وسایل بازی حالا بذاربزرگتربشی هرروز میگی بریم شهربازی
مامان کوروش
18 بهمن 91 9:00
نمی دونم چرا بچه ها زیاد از وسایل شهر بازی خوششون نمی اد ، کوروش هم فقط شلوغی اش رو دوست داره و حاضر نیست سوار هیچ چی بشه !!!


فکرکنم براشون زود باشه باید بزرگتر بشن.
متین من
18 بهمن 91 16:20
سلام به یک مسابقه دعوت شدی یک لحظه بیا وبلاگم تا متوجه بشی
مامان آنی
23 بهمن 91 3:15
همیشه به گردش خوشگلم