پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 15 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

مماخ محمد کجاس؟

1391/10/17 0:51
نویسنده : fariba
391 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسرم بینی شو شناخت.ازش میپرسیدم مماخت (دماغت)کو .؟انگشتشو میکرد توی بینیش.تا میگفتم دست تو مماخت نکن.میزد زیر خنده.                 قربون نمکت برم مامانی .....

جوجه کوچولوی من دیگه داره حسابی تمرین راه رفتن میکنه و چقدر هم که این کوچولوی من زمین میخوره.همش دستشو ول میکنه و دو .سه قدم که میره بعدش میافته زمین.وقتی هم که خیلی شارز باشه و  مشغول بازی با کسی (جیغ میکشه میگه:گیییییخ)بیشتر میخواد خودش راه بره.بعضی وقتا هم که دستشو به مبلها گرفته و ایستاده.توپشو که بهش نشون بدیم دستشو ول میکنه خودش راه میره که بیاد ازمون بگیره.

                 

راستی الان یه مدته که وقتی شیرتو یا آبتو میخوری و سیر میشی بعدش شیشتو سرو ته میکنی و تند تند تکون میدی و با قطره های شیری که زیخته شده روی لباسات و فرش بازی میکنیکه با این کارت همه لباساتو خیس میکنی.

            

اینم عکسای ماکارونی خوردن جوجم .که تا ماکارونی دید گفت:به بهی

فدای کثیف کاریات بشم جوجو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

amme nahid
17 دی 91 4:22
قربونت بشم عمه_نوش جونت باشه_دلم تنگ شد برات کوچولوی من‏!‏‏!‏