پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 18 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

اولین قدم

1391/10/10 3:33
نویسنده : fariba
383 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comگل پسرم سلام.الان ساعت٣٠: ٣ نیمه شبه و تو تازه خوابت برده.من جلوی تلویزیون دراز کشیده بودم و فیلم میدیدم که تو اومدی و سرتو گذاشتی روی سینمو شروع کردی به آواز خوندن با چشای بسته(از ٥ماهگیت برای خودت لالایی میگفتی).چند دقیقه بعد هم خوابت برد....خوابالهی من فدات بشمممممقلب

منم بغلت کردم و گذاشتمت توی تختت تا آروم بخوابی.الان حدود یک ماهه که توی اتاق خودت میخوابی.منم پایین تختت میخوابم که اگر نیمه شب بیدار شدی.متوجه بشم.اما از عید به بعد باید تنها بخوابی فسقلی.niniweblog.comغصه نخور مامانی تا اون موقع عادت میکنیماچ

 

***امشب دستتو به دیوار گرفته بودی و نزدیک من ایستاده بودی .بهت نگاه کردم و گفتم بیا بغل مامان .دستتو از دیوار ول کردی و دو قدم راه اومدی و خودتو انداختی توی بغلم.این اولین بار بود که بدون تکیه گاه راه رفتی.بعد از قدم دوم هم تعادلتو از دست دادی و افتادی  تو بغل خودم.نمیدونی من و بابایی چقدر ذوق کردیم .

                   niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

چند بار دیگم این کارو کردیم ولی بعد از یک قدم میافتادی.خود خوشگلتم فهمیده بودی و با خنده برامون ناز میکردی.فکر میکنم تا ماه دیگه راه بیافتی.

آخ که اگه با این هیکل بامزت جلوم راه بری........میخورمتniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)