پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 22 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

همه چیز با تو معنی میشود!

1391/10/9 3:34
نویسنده : fariba
1,256 بازدید
اشتراک گذاری

میدانم که هنوز خیلی کوچکی کوچکتر از انکه بفهمی حرفهایم را....

اما دل من هم کوچک است.کوچکتر ازآنکه ببینم اشکهای تورا... .بخند دلبندم ...بخند که هرچه دارم مال توست...بخند که مادر همه جا نگهداروکنار توست...بخند که خنده هایت مرهم غم درونم است...بخند که شادی توعشق عالمست.... بخند که دلم به زندگی گرم میشود...زندگی ای که هر دمش باتو بازدم میشود .

میخواهم بدانی که اگر دنیا برسرم خراب شود.بازهم من زندگیم را کامل میدانم.زیرا من تورا همه جا کنارم دارم.زیرا نمیتوانم زندگیم را بدون تو تصور کنم.و وقتی خسته از همه فقط مرا میخواهی و در آغوشم آرام میگیری به خود میبالم که مادر توام.....واین نیاز توست که مرا با زندگی پیوند داده.....ودرآن هنگام که دردو رنج مرا دربر میگیرد تنها عشق توست که به بودن وادارم میسازد..عشق به قلب کوچک و مهربانت که مرا میشناسد........... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)