پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 12 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

خداحافظ پوشک

1393/1/30 1:19
نویسنده : fariba
580 بازدید
اشتراک گذاری

سلام؛

از تاریخ 16 فروردین 93 وقتیکه گلم 2 سال و 4 ماهش تموم شده بود،پروژه از پوشک گرفتنش رو شروع کردم،روزها بدون پوشک بود و خودم هر ساعت میبردمش دستشویی، و هر وقت ازش میپرسیدم دستشویی داری? جوابم رو میداد، شبها و مواقعی ک بیرون میرفتیم پوشکش میکردم، که فقط یکبار ی ذره پوشکش رو خیس کرد و بقیه مواقع پوشک کاملا خشک میموند.در کل این مدت سه ، چهار بار خودش رو خیس کرد.

شنبه هفته بعد23 فروردین، محمد رو پوشک کردم و رفتیم رستوران برای خوردن شام، که محمد اونجا برای اولین بار گفت:جیش دارم. و از اون روز به بعد  هر وقت دستشویی داره خودش اعلام میکنه . و دیگه پوشک نمیشه؛حتی شبها.

نفس من از شیطونیهاش که بگذری در کل پسر خیلی خوب و آرومی هست،به جرات میتونم بگم توی هیچ کدوم از مراحل: گرفتن از پوشک و شیر و شیشه و .... من رو اذیت نکرد.

امروز جمعه 29 فروردین بود و حدودا دو هفته است که پسرکم برای خودش مرد شده.

این روزها....

***از وقتی شروع به گرفتن پوشک کردم، شبها پیش خودم خوابید و چند روز پیش ازتلویزیون شنیدم که بهترین سن جدا کردن اتاق کودک 5 سالگی و اگر خیلی اصرار به اینکار دارید از 3 سالگی هست،من هم تصمیم گرفتم تا 3 یا 4 سالگی (بستگی به شرایط محمد داره)پسرم رو کنار خودم بخوابونم.

***شبها برایش لالایی میخونم.محمد:حلف نزن،سرم میشکنه.(منظور:حرف نزن سرم درد میگیره)

***وقتی میخواد براش لالایی بگم یا ادامه ی قصه رو تعریف کنم:فلیبا:حلف بزن.من بهش میگم:مگه سرت نمیشکنه من حرف بزنم? 

محمد : سرم میش امیکنه(سرم نمیشکنه).....در کل بجای نه=ا

***امشب با فرهاد رفتیم بیرون و برای نفسم خرید کردیم.چند تا لباس و شلوارک و ....برای بهار و تابستونش! به شادی بپوشی عسلم.

 

پسرم خنده های تو به من می فهماند، که چه جای دوست داشتنی و زیباییست دنیا....برایم بخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدحسین
3 اردیبهشت 93 16:19
آفرین عزیزم..مبارک باشه...
مامان درسا
10 اردیبهشت 93 15:22
آفرین جیگر خاله.
شهناز
21 اردیبهشت 93 16:15
به به مبارکه خانوم ما که همچنان شبا پوشک میکنیم!