پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

آکواریوم پسرک

1393/11/16 12:14
نویسنده : fariba
4,682 بازدید
اشتراک گذاری

توی سالن مجتمعمون ی آکواریوم بزرگ و خیلی زیبا درست کردن.توی پستهای قبلیم هم در مورد علاقه زیاد محمد ب ماهی و دریا و... نوشتم.پسرک از وقتی این آکواریوم رو دید .دوست داشت ی آکواریوم توی خونه داشته باشه.تا اینکه ی روز ک خونه بابایی بود'باحالت ناراحت ب بابایی گفت :من تو خونمون آکواریوم ندارم.و بابایی قول داد فردا برات ماهی بخره و بیاره خونمون.فردا شد و مامانی و بابایی با یه آکواریوم کوچولو و خوشگل و 6 تا ماهی اومدن خونمون.و مارو کلی خوشحال کردن.دستشون درد نکنه.اول 6 تاماهی خریدن ک توی یه هفته 5 تاش مردن و فقط لجن خوارش زنده موند.و سری بعد رفتیم برات ماهیهای کوچولو خریدیم.ک تا الان چندتا هم بهشون اضافه شده ک پسرک بهشون نوزاد ماهی میگه و از بس کوچولن تا حالا موفق ب دیدنشون نشده.ی ماهی خیلی کوچولوهم خریدیم ک پسرک بهش میگه:این خودمم.

عشقم مبارکت باشه ماهی هات.این برچسبهای ماهی روهم ب آکواریومت چسبوندی و میگی ماهیهامو خوشگل کردم.

👩دُخـــْتَر دآر کـــه شُدَم 👩

💏🔝اگــه یه روزْ اَزَشْ شـــِیْطَنَت ديــدم 💑

😳بهش شك كردم . . .😠

 جاي  گشْتـَنِ کـــُمُدِش . . .👀👀

چک گوشـــیشُ . . .📱📱

👗👜جیب لـباســاشْ . . .👗

😭شبـا بالشتشو چك میــکُنَـــم . . .😞 

😭 مبــادآ خيس باشــــــه💦😭

 

❥❥❥❥❥ امــــــــــا....❥❥❥❥

👦براااای پسرم👦

√♐اگه روزي دستش سيگار ببينم…🚬

√يه سيلي ميزنم تو گوشش…😱

√نه واسه اينكه سيگاري شده…🚬

 

√واسه اينكه پسر من نبايد كم😔😔 بياره…♥_♥

پسندها (1)

نظرات (0)