پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 12 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

مامانم روزت مبارک،دوستت دارم بی نهایت...

1393/1/31 1:17
نویسنده : fariba
2,680 بازدید
اشتراک گذاری

          

مادرم کودکانه دوستت دارم!

سارا مالین: هر زمان كه به آغوشی نیاز دارم آغوشت به روی من باز است . زمانهایی را كه به وجود یك دوست نیاز دارم دلت می فهمد . زمانی كه به آموختن درسی نیاز دارم چشمان بخشنده ات حالتی سختگیرانه و جدی به خود می گیرند . قدرت و عشق تو مرا هدایت كرده و بال پرواز من بوده است . مادرها در هر زمانی  و هر مكانی  و  هر شرایطی كه فرزندانشان به وجود شان نیاز دارند حاضرند حتی زمانهایی كه اصلاً فرزندان دوست داشتنی نیستند . 

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مث بچگی هام  لالایی هاتو دوست دارم

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم

چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه

مـــــــــــــــادر ...

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم

مـــــــــــــــادر ...لالایی ...لالایی ..

عکسها در ادامه مطلب...        

محمدم از اینکه به من نام مادر بخشیدی ممنونم،وجودت برام بهترین هدیه است...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رادمهرجوجو
31 فروردین 93 11:15
عزیزم روزت مبارک خیلی زیبا بود هم متن هم عکس ها
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 1:07
عزیزم روزت مبارک باشه خیلی عکسای ماهی بود فریبا جون همیشه زنده و سلامت باشید عزیزم
مامان محمدحسین
10 اردیبهشت 93 7:24
عزیز دلم روزت با تاخیر فراوان ولی محبت زیاد مبارک.....
مامان درسا
10 اردیبهشت 93 15:20
سلام عزیزم با تاخیر روزت مبارک.خیلی عکساتون ناز شده.
مامان دانیال-ویانا
10 اردیبهشت 93 18:27
اااااااااااااای جان چه عکسای نازی خدا واسه هم حفظتون کنه بوووووووووووووس