پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 13 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

ما برگشتیم

1392/2/9 3:06
نویسنده : fariba
3,981 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر عزیزم که با وجودش گرمابخش زندگیم شده.

عزیز مامان ما٢٨ فروردین چهارشنبه حدودا ساعت٣ بعد از ظهربه سمت مشهد حرکت کردیم و شب رو بابلسر خوابیدیم وپنجشنبه صبح از بابلسر به طرف مشهد رفتیم و شب به مشهد رسیدیم و یکشنبه ساعت ٤(ساعت ٤صبح دوشنبه)به خونه برگشتیم.

سفر فوق العاده ای بود و به هممون حسابی خوش گذشت.فقط بابایی از دست شما در امون نبود چون تا از ماشین پیاده میشدیم میرفتی بغل بابایی و پیش هیچ کس نمیرفتی!!!(مثلا من و فرهاد مامان باباتیمناراحت).

**فقط پسرک من از اولین شب سفر تب کردی و نذاشتی مامان تا صبح بخوابه و خدارو شکر صبح سرحال بودی اثری از تب تو وجودت نبود.ولی دوباره شب بعد و شب بعدو... کلا هر شب توی سفر تب داشتی و روزها حالت فوق العاده خوب بود.که توی مشهد دکتر هم بردمت و یه شربت و استامینوفن داد که تاثیر چندانی نداشت.وقتی برگشتیم خونه شما اصلا تب نداشتی تا دوشنبه شب  که دونه های ریز قرمز رنگ روی بدنت پیدا شد و چون تب نداشتی و  دکترت نبود تا چهارشنبه صبر کردم و بعد که دکتر رفتیم گفت: یه ویروسی(با ی اسم عجیب)بوده که گرفتی و خدا رو شکر تموم شده.گفت ویروسش چیز مهمی نیست و هیچ دارویی نداره.

**طبق معمول از سفر برگشتیم و شما کلی هوشیارتر و بازیگوش تر شدی.قربونت برم که توی شمال از بس هوا خوب و مطبوع بود دهنتو باز میکردی و نفس عمیق میکشیدی.از اون موقع تا بهت میگم نفس عمیق بکش یا هوا بخور:دهنتو باز میکنی و نفس میکشی.اینم عکسش:ماچزبان

یه چیز با مزه که کلی تو سفر مارو خندوند:

قبل از سفر حمام بردمت و وقتی موهاتو خشک کردم دیدم یه فر خیلی بامزه پشت سرت ایجاد شده .که هر چی میکشیدمش سریع بر میگشت سر جاش و این فر بامزه تا اخر سفر روی سرت بود.اینم عکسشقهقههخنده

این هم عکس مانکنی که گریه میکردی تا بغلش بشی:

حرم امام رضا فوق العاده خلوت بود و چون شما با بابایی و بابافرهادو علی رفته بودی قسمت مردونه من تونستم یه دل سیر با امام رضا حرف بزنم و دردودل کنم.که کلی سبک شدم.اونجا یاد دوستان نی نی وبلاگیمون هم بودم و از خدا خواستم کوجولوهاشونو حفظ کنه.شما هم برای اولین بار به ضریح امام رضا دست زدی و زیارت کردی. زیارتت قبول ملوسکمتشویقتشویقماچ

بقیه عکسها رو میذارم ادامه مطلب:

ناهارخوران گرگان:

جاده هراز:

عروسکی که اولش ازش میترسیدی و بعد عاشقش شدی.(شاندیز)

چندتا عکس دیگه:

درحال بازی جنگی با دایی

دوستت دارم قند عسلقلبماچ

بقیه عکسها توی دوربین هست بعدا میذارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامی کوروش
9 اردیبهشت 92 7:54
زیرات قبول جوجه کوچولوی مو فرفر ی
حالا یه دونه نفس عمیق هم بکش که مامان فریبا از جلوی صورت نازت عکسش رو برامون بذاره


چشم خاله جون.
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 اردیبهشت 92 9:24
زیارت قبول عزیز دلم الاهی بمیرن این ویروسها که دست از سر نی نی های ناز بر نمی دارند عزیزم ایشالاه خدا به پدر و مادر عزیزتونتن سالم عنایت کنه و میشه سالم و سلامت باشند در پناه خدا و همینطور دائی کوچولو ناز ارزوی شادی و خرمی برا خوشگل خودم و مامان و بابای مهربون هم دارم


ممنونم خاله جون.
مامی مهتا
9 اردیبهشت 92 11:07
عزییییییییییییییزمهمیشه به گردش .. خوش حالم که بهتون خوش گذشته ....


بوس.بوس.
مامان حسنا
9 اردیبهشت 92 12:28
عزیزم خیلی دلم واستون تنگیده بود
زیارت قبول....
ایشالا همیشه به گردش باشید
معلومه ک به جوجه مونم خیلی خوشگذشته
راستیخیلی شبیه مامانتی


مرسی عزیزم.بوس
مامان آرنیکا
9 اردیبهشت 92 16:08
رسیدن بخیر زیارتتون هم قبول کاشکی ما رو هم دعا میکردین


به یاد همه بودم عزیزم.
مامان افسانه
9 اردیبهشت 92 20:48
سلامممممممممم
زیارت قبول
ایشالا همیشه به گردش و شادی
عکسهای جو جه کوچولو هم که عالی خدا حفظش کنه ایشالا
برای مامانی و گل پسرش


بوس.بوس
مامان مهدیس و ملیسا
9 اردیبهشت 92 21:34
آخه قربونش بشم که اینقدر باباییه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟البته پدربزرگیه!!!!!!
مامان مهدیس و ملیسا
9 اردیبهشت 92 21:35
هه هه هه هه چقدر باحال هوا بخور!!!!!!!!!!! الهی من فداش بشم کوچولوی خاله
مامان مهدیس و ملیسا
9 اردیبهشت 92 21:35
چقدر بامزه موهاش فر خورده خیلی قشنگ شده
مامان مهدیس و ملیسا
9 اردیبهشت 92 21:37
هه هه هه ههه ههههه بغل مامان و بابا نمیاد بغل اون مانکنه میره بابا محمد حسین خییییییییییییلی باحالی دوست دارم جیگر


دخترای ناز و ملوستو ببوس
مامان مهدیس و ملیسا
9 اردیبهشت 92 21:39
عکس ها همه قشنگن و زیبا امیدوارم همیشه در سفر باشید و شاد روی ماه محمد حسینمم ببوس دوستون دارم یه عالمه هر چی بگی بازم کمه بووووووووووس


مرسی خاله.ماهم دوستون داریم.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
10 اردیبهشت 92 9:49
زیارت قبول انشاالله که خوش گذشته با جوجه کوچولو هزار ماشالله دیگه داره مرد میشه عکس آخری خیلی بامزه اس منتظر عکسای بعدی هستیم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
10 اردیبهشت 92 9:53
عزیزم حواست باشه به گلپسرت باقالی ندی ها الان خوندم که مریض بوده یادم افتاد بهت بگم


چشم0عزیزم.ممنونم از محبتت.
مامان دانیال
10 اردیبهشت 92 11:52
سلام به دوست خشگلم زیارتتون قبول باشه خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته قربون محمدحسین نازم ماشالا چه بزرگ و ناز شدی عسیسم قربون اون خنده های نازت برم من ایشالا همیشه خوب و خوش و خرم باشید همیشه هم در حال سفر و خوش گذرونی خدا هر 3تاتونو در پناه خودش حفظ کنهبوس واسه جیگر خاله


بوس برای دانیال جونو مامی مهربونش
مامان مهدیس و ملیسا
10 اردیبهشت 92 17:36
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک
متین مامی ایلیا
10 اردیبهشت 92 19:35
زیارتتون قبول دست پدر جونی واقعا درد نکنه عکساتون خیلی خوشگل بود
متین مامی ایلیا
10 اردیبهشت 92 19:35
گرامیداشت روز مادر.. گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است... فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد... فرشته مهربان، روزت مبارک
مامان درسا
11 اردیبهشت 92 0:49
زیارتتون قبول. روزت مبارک مامانی.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
11 اردیبهشت 92 1:01
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد روز مادر مبارک
شهناز
11 اردیبهشت 92 1:09
رسیدن بخیر عزیزم زیارتتون قبول باشه.
مامان افسانه
11 اردیبهشت 92 1:20
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانت و هزارگل مریم پیشکش قلب با صفای مادر روزت مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 اردیبهشت 92 8:39
مادر، کانون عاطفه و مهر است و ظرفیت و شکیب کمتری برای تحمل ناگواری ها دارد، لطافت طبعش و ضعف طبیعی او از یک سو، و ناتوانی های فرساینده ای که از به دنیا آوردن فرزند و دیگر رنج ها در او پدید آمده است از سوی دیگر، او را به شدت ناتوان می کند. بی شک او شایسته تکریم، نوازش، عطوفت و خدمت است.عزیزم روزت مبارک …………………………………………………….
مامی کوروش
11 اردیبهشت 92 9:10
♥خدایا بالاتر از بهشت هم داری ؟ برای زیر پای مادر می خواهم . روزت مبارک ♥
مامان شیدا
11 اردیبهشت 92 12:37
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانت وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت روزت مبارک دوست خوبم
مامان شیدا
11 اردیبهشت 92 12:39
زیارت قبول همیشه به گردش و شادی . برای محمد حسین خاله
مامان شايان
11 اردیبهشت 92 14:04
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
مامان مهدیار
11 اردیبهشت 92 15:05
خوبان را باید روی چشمان گذاشت****ای خوبترین خوبان روزتان مبارک****
مامان مهدیار
11 اردیبهشت 92 15:11
سلام عزیزم زیارتت قبول باشه خاله جون همیشه به زیارت باشید خدا رو شکر که سفر خوبی داشتید مامانی اسم ویروسه رزوئولا بود مگه نه؟ مهدیار منم حدودا 6 ماه پیش این ویروسو گرفت دقیقا مثل محمد حسین بود ویروسیه که هیچ دارویی نداره و باید دورش تموم بشه و وقتی تب قطع میشه دونه های قرمز تو بدن میریزه بیرون خداروشکر که دورش تموم شد ایشالله همیشه سالم و شاد باشی شاپرکم
مامان محمدحسین
11 اردیبهشت 92 15:14
سلام گل خاله زیلرت قبول سلام خاله روزت مبارک . دوست دارم تازه موهای من ارثی فرفریه
متین من
11 اردیبهشت 92 15:47
کمترین آرزویم این است: هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو! روزت مبارک
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:47
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
مامان ستیانفس
11 اردیبهشت 92 19:08
زیارت قبول عزیزم دلمون برات تنگ شده بود
مامان ستیانفس
11 اردیبهشت 92 19:08
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا، آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است، کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد وزیبائی است.مادر همه چیز ماست مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است روزت مبارک بانو
مامان شیدا
12 اردیبهشت 92 1:29
فریبا جون زیارت قبول این گل پسر ما چه جیگری شده جای من یه کم بچلونش و چند تا ماچ آبدار از اون صورت معصومش بکن
متین من
12 اردیبهشت 92 16:20
خیلی خوش اومدین خوش گذشت دل ماهم واستون تنگ شده بود چندوقت یکبار به وبت سرمیزدم بینم اومدی یا نه بووووووووووس
مامان محمد حسين
14 اردیبهشت 92 13:37
زيارتتون قبول
مامان شیدا
15 اردیبهشت 92 9:21
زیارت قبول فریبا جون همیشه به گردش و زیارت . خدا را شکر که بهتون حسابی خوش گذشته
مامان علی مرتضی
18 اردیبهشت 92 0:03
سلام فریبا جان زیارت قبول عکسا فوق العادن بخصوص توی حرم دعا کن نصیب ما هم بشه.ببوس روی پسر گلتو
مامان آنی
23 اردیبهشت 92 16:23
فریبا جون زیارت قبول عکسا هم همه خوشگل بودن