پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

باز هم سفر...

1392/1/28 12:01
نویسنده : fariba
4,148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسر ناز خودم...

گلم اون روزایی که تو بدنیا اومده بودی و تو بیمارستان بودی.بابایی(بابای من)کلی نذر امام رضا کرد و از امام رضا خواست که با نوه گلش که شما باشیچشمک.سفر بعدی رو بره و نذرهاشو ادا کنه.....از اون روزا یکسالو 4ماه میگذره و شما تا حالا دوبار با مامان و بابا  مشهد رفتی .واینبار بابایی برای ادای نذرش مارو به سفر مشهد مهمون کردن و کلی خوشحالمون کردن.امروز تا دو/سه ساعت دیگه حرکت میکنیم...بابایی دستت درد نکنه...هوراتشویقتشویقتشویق

قربون امام رضا برم که چندبار مارو طلبیده تا به زیارتش بریم....قلب

گلم این سفر رو  برای شما و ادای نذرهایی که برای شما شده میریم.و خدا رو هزاران بار شکر که جواب دلهای شکسته ما رو داد.امیدوارم در پناه امام رضا سالیان سال در کمال صحت و سلامت زندگی کنی......

دوستان گلم امام رضا دوباره مارو طلبید و تا چند ساعت دیگه عازم مشهدیم.....به یاد همتون هستم و خیلی خیلی دوستون دارم.برگشتم به همتون سر میزنم.از طرف من کوچولوهای نازتون رو ببوسید.فعلا بای....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامی کوروش
28 فروردین 92 12:53
خوش به حالتون ، سفر به سلامت و از جانب ما هم زیارت کنید
متین من
29 فروردین 92 2:06
خوش بگذره التماس دعا سفربی خطروبه یاد ماندنی داشته باشین مواظب خودتون باشین بووووووووس
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 فروردین 92 10:59
زیارتتون قبول معلومه امام رضا دوستتون داره زود به زود می رید پیشش خدا را شکر امیدوارم عزیز دلم محمد حسین نازم همیشه سالم و سلامت باشه به همراه خانواده مهربونش
مامی مهتا
29 فروردین 92 15:15
عزیزمخوش به سعادتتون که امامرضا زود به زود قسمتتون میکنه برین زیارت ...جوج کوچولو روببوس ...خوش بگذره ..
مامان ستیانفس
30 فروردین 92 23:11
خوش به حالت عزیزم خوش بگذره
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
31 فروردین 92 1:37
التماس دعا
مامان مهدیار
1 اردیبهشت 92 2:11
سلا فریبا جون خوش به سعادتتون مارو هم دعا کنید انشالله سفر خوبی داشته باشید
مامان دانیال
1 اردیبهشت 92 16:42
سلام دوست گلم ایشالا به سلامتی و خوشی مواظب خودتون باشید به جای ما هم نائب و زیاره باشید التماس دعا محمد نازمم ببوسید یه عالمه
مامان افسانه
3 اردیبهشت 92 2:29
ایشالا که به سلامتی برید و برگردید لحظه هایی پر از شادی داشته باشید
مامان حسنا
3 اردیبهشت 92 15:28
التماس دعا.... ایشالا بهتون خوش بگذره
شقایق مامان آرشا
4 اردیبهشت 92 21:16
منتظر پست برگشتتون بی صبرانه هستم
متین مامی ایلیا
5 اردیبهشت 92 13:55
همه پستهاتون و که ندیده بودم خوندم، قربون این قنده عسل شیرین زبون زیارتتون هم قبول باشه مارو هم از دعاتون بی نصیب نذارید امیدوارم به سلامت برگردید و البته با یه عاااااااااااااااااااااااالمه عکس
مامان درسا
5 اردیبهشت 92 13:55
سلام عزیزم سفر خوش گذشت.زیارت قبول.
مامان درسا
5 اردیبهشت 92 13:56
پس چرا نمیاین؟دلمون تنگ شده.
حامی
5 اردیبهشت 92 23:32
زندگی باید کرد ! گاه با یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ گاه با سوسوی امیدی کمرنگ زندگی باید کرد ! گاه با غزلی از احساس گاه با خوشه ای از عطر گل یاس زندگی باید کرد ! گاه با ناب ترین شعر زمان گاه با ساده ترین قصه یک انسان زندگی باید کرد ! گاه با سایه ابری سرگردان گاه با هاله ای از سوز پنهان گاه باید روئید از پس آن باران گاه باید خندید بر غمی بی پایان لحظه هایت بی غم روزگارت آرام ......................
مامان مهدیس و ملیسا
6 اردیبهشت 92 20:52
سلام عزیزم کجایی؟؟؟ازت خبری نیست؟؟؟؟ ما رو هم دعا کن
مامان محمدحسین
8 اردیبهشت 92 0:57
عزیزم وقتی این پست رو می خونی که از زیارت برگشتی ولی التماس دعا و زیارت قبول
مامان شايان
8 اردیبهشت 92 22:37
ماماني برگشتيزيارت قبول
مامان مهدیس و ملیسا
9 اردیبهشت 92 12:30
خصوصی