پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 12 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

دوشنبه 5 اسفند 92

1392/12/6 0:20
نویسنده : fariba
333 بازدید
اشتراک گذاری

اندر احولات این روزهای ما سرماخوردگی شدید هر سه تاییمون بود،دیشب اومدیم خونه مامانی تا ازمون مراقبت کنن زودتر خوب بشیم.پنج روزه که مریض شدیم و با اینکه دکتر رفتیم روزبروز بدتر شدیم،من هم که بخاطر بدقلقی های محمد موقع خواب، شبانه روز بیدار بودم و اصلا نمیتونستم به خودم رسیدگی کنم تا دیشب که حالم شدید بد شد و تصمیم گرفتم بیام خونه مامانم که بخاطر استراحتی که از دیشب کردیم همگی رو به بهبودیم.

پسرم سه ماهی میشه که کل کارتهای بالا بالای مقدماتی رو بلده.

محمد من از روزی که بدنیا اومد تا حالا هر شب با لالایی مامانش میخوابه،

پسرکم تا الان داروهاشو فقط با سرنگ میخوره.تا دو سالگی ابمیوه و ... رو هم فقط با سرنگ میخورد و شیشه شیرش فقط متعلق به شیر و آب میشد.اما از دوسالگی ابمیوه و اب گوشت و ... با لیوان خورد ،اما این چند روزه بخاطر سرماخوردگی دوباره باید ابمیوه هاشو با سرنگ بهش بدم.

پسر باهوش من بلده بطور کامل با موبایل و تبلت کار کنه.بازیهاشو.عکسهاشو،ویدیوهاشو بیاره،قفل کنه،باز کنه و...

الهی قربونش برم که بخاطر مریضی اش هم لاغر شده هم ضعیف و عصبی و بداخلاق.زودتر خوب بشی نفسم.

ز تمام بودنیها تو یکی از آن من باش، که به غیر با تو بودن ،دلم آرزو ندارد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان درسا
6 اسفند 92 1:09
الهی خاله بمیره تو رو مریض نینه. میمیرم برای ژستات.
مامان محمدحسین
6 اسفند 92 14:18
آفرین به تو گل پسر باهوش و دوست داشتنی... قربونت برم...امیدوارم ز.د .زد خوب بشی...الهی آمین
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 اسفند 92 18:34
الاهی ایشالاه الان حالت خوب شده باشه ماشالاه بزرگ شدی
متین من
15 اسفند 92 10:01
امروز بهت زنگ میزنم فریبا جون