پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 13 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

مبارک بادت این سال و همه سال...1393

1392/12/26 13:40
نویسنده : fariba
3,040 بازدید
اشتراک گذاری

    

    باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان ،خندان و شتابان به استقبال بهار میروند

تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند

و آنگه سر مست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود

طرب انگیز نو روز و جشن شگوفه ها را بر گذار می نمایند . . .

بازگرمای ملایم و فرحبخش روز های آفتابی بهار در باغ و راغ و کشتزار ها به سبزه و گلها

و درختان بشارت میدهد تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه بخود گیرند

و آنگاه این نوای جانبخش را ساز بدارند . . .

 

"هم اکنون که سالی جدید در راه است چه خوب است که من"

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش...

 

نمی دونم هفت سین عیدو اماده کردی یانه ?اما من این هفت سین رو تو سفره ی دلت میندازم  1 _سایه ی خدا2_سلامتی 3_سرسبزی 4_سخاوت 5_سرشت نیکو 6_سالی سرشارازنعمت 7_وسین هفتم سیب خنده بر روی لبانت. خوش  وخرم باشی...                                                                                           بهارت سبز سبز...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی محمد حسین
26 اسفند 92 21:02
سلام خوشگل خاله دلم برات تنگ شده بود فریبا جون سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم ایشالا سالی پر از خیر و برکت براتون باشه
مامان محمدحسین
26 اسفند 92 21:22
ممنون از همدردیت عزیزم ....خصوصی داری
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 اسفند 92 9:11
رزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری نوروز پیشاپیش مبارک
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 14:12
بهار ثانیه ثانیه می آید …. و اما اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارد …. سال نو مبارک
مامان بردیا قلقلی فلفلی
8 فروردین 93 2:56
سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشین
مامان رادمهرجوجو
13 فروردین 93 2:23
عزیزم سال نو مبارک صدسال به از این سالها امیدوارم در کنار همسر و محمدحسین عزیز سالی سرشار از عشق و سلامتی داشته باشید
fariba
پاسخ
همچنین عزیزدلم