پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 13 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

میلاد مسیح مبارک

1391/10/14 3:30
نویسنده : fariba
474 بازدید
اشتراک گذاری

               620 جديد ترين جمله های برای کریسمس

یه شب ساکت و آروم، یه ستاره بالای سرت، یه هدیه ی پر برکت از امید و عشق. یه کریسمس پر برکت برای تو

niniweblog.com

کریسمس میتونه خیلی چیزا باشه
یا میتونه چیز خاصی هم نباشه!
برای تو هر اسباب بازی جدیدی میتونه لذت آور باشه
و برای من کریسمس یعنی دیدن تو!

niniweblog.com

لحظه های هستی من از تو پر شده است
در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
در تمام ماه …
در تمام سالی که گذشت…
نازنین من
سال ۲۰۱۳ میلادی مبارک

niniweblog.com
بیا به سالی که جدید و تازست خوشامد بگیم، بیا تک تک لحظه هاشو گرامی بداریم،
بیا این سال نوی پربرکت رو جشن بگیریم
کریسمس مبارکهورا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)