پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

سومین سالگرد بودنت گلباران

1393/9/9 21:43
نویسنده : fariba
3,934 بازدید
اشتراک گذاری

               

عروسک قشنگم *رویای رنگارنگم

واسه چشات باهرچی*غول و پری میجنگم

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره*نم نم عشق و مستی از آسمون میباره

تولدت مبارک ای گل گلدون من*هزار سال زنده باشی بسته به تو جون من

وقتیکه از در میای شکوفه ها وا میشن*قناریهای عاشق مست و هم آوا میشن

هرجا بری فرش میشم هرچی بخوای من میشم*اگه قابل بدونی رها از این تن میشم

این هدیه تولد پیشکش چشمای تو*نازگل زیبای من چشام زیر پای تو

پسر قشنگم ! آغاز بودنت مبارک...

عکسها در ادامه مطلب

محمدم امسال تولدت 6 آذر ماه پنجشنبه شب خونه مامانی و بابایی بود.شام هم پیتزا دادن.دستشون درد نکنه.

مهمونهامون هم زحمت کشیده بودن و برات هدیه آوردن.

مامانی و بابایی ربع سکه دادن.مادر جون دایی ناصر الیزابت دادن. عمو حمید برات بسته کامل ابزار آلات خریدن.من و بابا فرهاد برات کاپشن و

بلوز خریدیم.دایی شلوار و مهتا خرس پو....بقیه هم زحمت کشیدن و نفری 50000 تومن پول دادن.ممنون از لطف همشون....حالا عکسها....

3

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان محمدحسین
24 آذر 93 21:55
تولدت مبارک عزیز دلم...
fariba
پاسخ
ممنون خاله جوووونی
فایضه مامانه عسل
24 آذر 93 22:23
سلام مامان محمد حسین جون .... خوبین ؟ دختر من هم توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ... میشه بهش رای بدین ؟ فقط کافیه با تلفن همراهتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 ارسال کنین .... مرسی از لطفت دوست مهربونم...