پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 12 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

خاله جونیا خواهشا به ما رای بدید....

1391/11/30 0:09
نویسنده : fariba
471 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام به دوستان گلم.

پسر من توی مسابقه زیباترین پسر نی نی وبلاگی شرکت کرده ازتون خواهش میکنم به سایتhttp://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php

 برید و عکسش رو ببینید .کد ٥٠٧ محمدحسین زیبایی رو براشون نظر بذارید. خواهشا پس از رای دادن بهم خبر بدید.

 از لطف شما بینهایت سپاسگذارم.قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

شهناز
26 بهمن 91 7:47
با كمال ميل انجام شد عزيزم ايشالا كه در تمام مسابقات زندگيش موفق باشه
مامان شیدا
26 بهمن 91 8:12
فریبا جون ایمیل کردم موفق باشی
مامان حسنا
26 بهمن 91 9:49
چشم عزیزم گل پسرت از همه ی نی نی های اونجا خوشکل تر بود ایشالا که رای میاره
مامان بردیا قلقلی
26 بهمن 91 9:55
سلام خاله من بهت رای دادم
مامان کوثری
26 بهمن 91 10:29
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان بردیا قلقلی فلفلی
26 بهمن 91 10:56
سلام خانمی خوشحال میشم تو مسابقه ای که دغوتت کردم شرکت کنی... اگه یه سر بیای وبلاگمون متوجه مسابقه میشی.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 بهمن 91 13:03
سلام عزیزم حتما به خوشگلترین پسر دنیا رای می دم
مامان کوثری
26 بهمن 91 13:49
سلام عزیزم
6 تا عکس بفرستید


مامان حسنا
26 بهمن 91 15:32
منم رای دادم به این خوشگله
مامان حسنا
26 بهمن 91 15:47
____ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________ ----------------------♣ ____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ __دیر نکنیا__________ ♣♣ _________________ ♣♣ _____زودی بیا________ ♣♣ _________________ ♣♣........
مامان کوثری
26 بهمن 91 17:27
عزیزم ایمیلتون رسید باشه مشکلی نداره همونطور که بخواین براتون طراحی میکنم خارج از دایره ها اندازه تقویم ها هم هر برگ A4 سایز استاندارش هست ولی اگر بخواین براتون A3 میزنم کارها خیالتون راحت کیفیت داره بزرگتر هم بخواین میتونید چاپ کنید توی ولاگ به خاطر این کوچیک هست که زود باز بشه والبته کسی کپی نکنه
مامان محمد حسين
26 بهمن 91 17:47
سلام عزيزم ايميل كردم.ايشالا كه موفق بشه.
مامان کوثری
26 بهمن 91 19:13
عزیزم قیمت چاپ هر برگ A3 1500 هست 5 برگ 7500 میشه روی کاغذ گلاسه روی کاغذ فتو گلاسه هر برگی 6000 تومان میشه میتونم بپرسم کدوم شهر هستین؟
مامان طاها
26 بهمن 91 21:17
ایمیل کردم عزیزم
مامان درسا
26 بهمن 91 21:37
سلام خانمی رای دادم.امیدوارم برنده شه پسر خوشگلت.
مامان شايان
26 بهمن 91 22:03
سلام عزيزم مطميني كه از راه ايميل بايد فرستاد؟اگه اينطور باشه از كجا ميفهمن كه ني ني وبلاگي هستي البته من ايميل كردم اما تو قسمت نظرات هم راي خودمو دادم ايشالا برنده شه اين خوشكل پسر ما


والا خودشون گفتن ایمیل کنید.مرسی خاله
مامان محمد حسين
26 بهمن 91 22:04
سلام عزيزم ايميل كردم.ايشالا كه موفق بشه.
مامان محمد حسين
26 بهمن 91 22:06
salam mamani. man baraye pesaregolet dorost kardam. faghat montazere e-mailet hastam.
مامان شايان
26 بهمن 91 22:56
راستي عزيزم بيا به وبم به يه مسابقه ديگه دعوت شديد
مامان آرنیکا
27 بهمن 91 0:57
آرنیکا هم به این پسر خوشگله رای داد
مامی مهتا
27 بهمن 91 16:56
عزیزم من به محمد جون رای دادم
مامان افسانه
28 بهمن 91 0:46
موفق باشی گلم
مامان محمد حسین
28 بهمن 91 6:53
آره عزیزم میشه. دوباره برات ایمیل می کنم.


هزارتابوس.
مامان کوروش
28 بهمن 91 9:00
فریبا جون باید از روز سی بهمن بریم و رای بدیم ؟ من آلزایمر دارم خواهر ، نمیشه الان رای بدیم !


فدات شم.اول قرار بود 25تا28 رای گیری کنند.بعد تمدیدش کردن و از 30ام به بعد شده.مرسی عزیزدلم


مامان حسنا
28 بهمن 91 13:38
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you


مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 بهمن 91 15:34
سلام عزیزم به محمد حسین عزیز رای دادم امیدوارم برنده بشه
مامان علی مرتضی
29 بهمن 91 23:17
فریبا جان میخواستم رای بدم این ایمیل ما بازی در میاره نمیدونم چشه ،شوهرم اومد میگم خودش کارای رای دادم به کاکل زریتو انجام بده وبعش خبرت میکنم