پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 20 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

بخواب نازنینم......

1391/11/2 1:58
نویسنده : fariba
669 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم پسرم.....

توکه در دل شادی.من چرا بیتابم؟ 

توبه این آرومی.من چرا بیخوابم؟

توکه بی هیچ غمی میخندی.من چرا گریانم؟

تو که راحت خوابی. من چرا بیدارم؟

 

گاهی در خوابی و من بغض میکنم؟دلیلش چیست؟؟تا به امروز نفهمیدم!!!!

گاهی میخندی و اشک از گوشه چشمانم سرازیر میشود.تو میدانی چرا؟؟من هنوز نفهمیدم!!!!

گاهی از شوق فریاد میکشی و چیزی درون دلم میلرزد.قلبم است میدانم........چرا چنین میشود نمیدانم!!!!

دوستت دارم به اندازه تمام دنیا.دوستت دارم بیشتر از خودم.دوستت دارم.....دلیلش را ....این یکی را میدانم!!!!

نبضم به نبضت/نفسم به نفست/وجودم به وجودت وابسته است.خداهم راز این داستان را میداند!!!!

آرام بخواب نازنینم.....

پسندها (1)

نظرات (10)

حامی
2 بهمن 91 9:25
____ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________----------------------♣ ____ ♣ __________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣ خوشبخت باشید...
مامان طاها
2 بهمن 91 9:40
چه ناز و آرام اشک خاله هم دراومد خدا براتون حفظش کنه عزیزم منم اسمم فریباست
مامان کوروش
2 بهمن 91 9:58
چقدر ناز خوابیده گل پسری ، مثل فرشته ها پاک و معصوم
مامان افسانه
2 بهمن 91 12:32
ای جانم چه ناز خوابیده گل پسر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه شاد و سلامت باشید منم لینکتون کردم روی ناز پسری رو ببوس
مامان حسنا
2 بهمن 91 12:59
ای جونم چه ناز خوابیده
خاله رویا
2 بهمن 91 13:05



خاله رویا کاش ادرس وبلاگتونو برامون میگذاشتید؟
مامان حسنا
3 بهمن 91 13:27
دخملم 4 ماهه شد ولی مامان جوجه کوچولو نیومد پیشمون


بابت تاخیر شرمنده.مبارکش باشه خانم خوشگله.
مامان مهدیار
3 بهمن 91 23:47
سلام فریبا جون

اول از همه به خاطر تاخیرم معذرت میخوام
تولد حسابی درگیرم کرده بود

الهی فدای شاپرکم بشم که انقدر ملوس خوابیده
مامانی از طرف من ماچ آبدار بکن عزیز دل خاله رو



مرسی خاله جون .ماهم بوس
مامی مهتا
4 بهمن 91 10:29
خانومی شما هم لینک شدید ....
مامان افسانه
6 بهمن 91 16:02