پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

شیطنت های جوجه پسر

1391/10/29 2:49
نویسنده : fariba
815 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا هر کجا مهمونی میریم شیطنت شما گل  میکنه و حسابی مامان رو کلافه میکنی.آخنمونش همین امشب که اینقدر خونه مادر جون اذیتم کردیعصبانیآخکه از همه زودتر اومدیم خونه.نمیدونم چرا تا میریم مهمونی اینقدر لجباز و شیطون میشی.؟سوالفکر کنم دوست داری باهمدیگه تنها باشیم و بازی کنیم؟!زبانچشمک

            

 چند شبه که شما ساعت 11 یا 12 لالا میکنی.ولی تا صبح چندین بار از خواب بیدار میشی و مامان بیشتر از 4 ساعت اونم پراکنده نمیتونه بخوابه.خمیازهافسوس(باز خدارو شکر ساعت خوابت منظم شد)لبخند

ظهرها هم جنابعالی یک ساعت لالا میکنیخواب و تا مامان کاراشو بکنه و بیاد بخوابه شماسرحال بیدار میشی و این اجازه رو نمیدی......لبخند

            

 وقتی یک شی خطرناک رو برمیداری و من میام از دستت میگیرم و بهت میگم :رفت.

شما هم جواب میدی:هستقهقههقهقهه

قربونت برم که اینقدر حاضر جوابیبغلقلبفهمیدی مامان خوشش اومده.تا بگم :رفت *****شما هم میگی:هستزبان

              

امروز برای ناهار با بابا رفتیم رستوران. و شما سوپتو تا آخر آخر خوردی و من و بابا دو حستعجبتعجبتعجبو حسنیشخندنیشخندنیشخندرو تجربه کردیم.نوش جونت نفسم....popcorm1.gifتشویقتشویقتشویق

 این ماشین هم اونجا بهت هدیه دادن.تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان طاها
29 دی 91 8:44
واااااااااااااااااااااای چقدر نازه این پسل خاله ماشالله خاله
مامان محمد حسين
29 دی 91 10:33
سلام. ممنونم كه به وبلاگ گل پسرم سر زديد. با افتخار لينكتون كردم.
مامان حسنا
29 دی 91 13:37
سلام اگه مشکل وبلاگت حل نشده قالبشو عوض کن شاید درست شه
مامان حسنا
30 دی 91 9:37
بله عزیزم با کمال میل شما لین شدی مارو هم به دوستاتون اضافه کنید
مامان حسنا
30 دی 91 11:36
عزیزم ممنون از لطفت...خدا گل پسرت رو برات حفظ کنه
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
30 دی 91 13:44
با افتخار لینک شدی عزیزم خدا براتون حفظش کنه
سپیده از وبلاگ "کودک من"
30 دی 91 15:20
سلام. با افتخار لینک شدید
متین من
1 بهمن 91 1:44
وای افرین به این پسرعزیزم منم کلی خندیدم وقتی مامان میگه رفت تو میگی هست بامزه خاله
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 2:03
با سلام. این پست به "کودک من" اختصاص نداره به بزرگترهای "کودک من" اختصاص داره منتظر حضور سبزتان هستم. http://koodakeman91.niniweblog.com/
شقایق مامان آرشا
1 بهمن 91 11:08
نوش جون پسملیییییییییی
مامان حسنا
1 بهمن 91 12:20
پست جدید کی میزاری؟
ياسي
1 بهمن 91 19:50
سلام خانومم............... چه نيني خوشملي داري......... خداحفظش كنه.............. ممنونم كه لينكم كردي......گلم..............
مامان شیدا
2 بهمن 91 9:04
این هست گفتنت منو کشته .میمیرم برای بچه های شیطون بلا
شهناز(مامان آيلين)
4 بهمن 91 1:53
يعني يكي از بهترين حساي دنيا رو آدم تجربه ميكنه وقتي ني ني ش غذاش رو تا تهههههه ميخوره!


واقعا همینطوره عزیزم.