پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 22 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

قاصدک از دایی به محمد

1391/10/14 3:30
نویسنده : fariba
407 بازدید
اشتراک گذاری

دایی خوشگلم  سلام:niniweblog.com

امروزدر مدرسه واردسایتت شدم وبرات پیغام گذاشتم  که دوست دارم وبه یادتم .

وبادیدن عکس هایت انرزی گرفتم وامتحان تاریخم  و ٢٠ شدم.niniweblog.comniniweblog.com

                                          اشعاری از دایی      niniweblog.com

*گل لوله لوله فراموشم مکن محمدکوتوله        niniweblog.com

**دیشب از عشق تو از خواب پریدم      ولی خوابم گرفت دوباره خوابیدم        niniweblog.com

        

***اگر روزی تو را کردم فراموش         بدون رفتم حموم موندم زیر دوشniniweblog.com

  ****ازعشق تومن مرغم  باور نداری  قد قد      niniweblog.com

 

نوشته شده توسط دایی علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهدیار
15 دی 91 20:09
سلام

چه وبلاگ زیبایی و چه سیمای زیبایی

اسم داداش من هم محمد حسینه

مهدیار من یه ماه از محمد حسین کوچیکتره

خوشحال میشم تبادل لینک کنیم