پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 27 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

من فهمیدم دندون شیری چطور بوجود میاد

1396/1/13 2:13
نویسنده : fariba
329 بازدید
اشتراک گذاری

امروز محمد با خوشحالی بهم گفت: مامان فهمیدم خدا چطور دندون شیری ادم ها رو درست کرده. من هم ازش خواستم برام توضیح بده که پسرک اینگونه توضیح داد::: خدا خاک برداشته باهاش دندون درست کرده. بعد خاک برداشته باهاش شیر درست کرده ریخته توی دندون که زود بیفته😳😳 

از وقتی که فهمیده دندونهای شیری میفتن و بجاش دندون دائم درمیاد، رفته توی فکر و بیشتر وقتها درباره اش حرف میزنه. دوست داره یکی که میفته بجاش دربیاد و بعدش دندون بعدیش بیفته.

محمد من هر شب مسواک میزنه و مراقب دندوناش هست.

من برای هر کاری دلیل دارم

جز خیره ماندن به تو...🌹

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)