پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

دل نوشته بابا فرهاد

1392/12/9 23:12
نویسنده : fariba
3,478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

نمیدونم اینارو یه روزی میخونی یا نه ولی خودم اگه زنده باشم حتما یه روزی دوباره میخونمش!

بابایی امیدوارم هیچوقت درک نکنی که این روزا یعنی وقتی که تو دقیقا 2 سال و 3 ماهته چقدر این دنیا سخت و عذاب آور شده و چقدر نفس کشیدن سخته!

اصلا یه موقعی آدم آرزو میکنه که کاش تبدیل به درخت بشه!

شوخی کردم بابایی ولی اینو بدون تو این روزا که بهترین اتفاق نشنیدن خبرای بدتر از دیروزه ، تنها شادی و دلخوشی ما دیدن تو و همه کارای بامزه و اذیت ها و غرغر کردناته که آدمو به تحمل این دنیای اعصاب خردکن و بدرد نخور تشویق میکنه.

باور کن حاضرم 1000 سال دیگه همینجوری دست به سینه در خدمتت باشم و تو پدرمارو بسوزونی ولی سالم باشی و شاد و ما روزگارمون از اینم بد تر شد که شد......همش فدای سر محمدم که خیلی سخت به دستش آوردم و خیلی خیلی خیلی هم برام با ارزش و قیمتیه.

با ارزش تر از همه عمرم و همه زحمتای کل دنیا.

این حرفا رو فقط مامانی میفهمه که از اول تا آخرش با من و تو بوده و هست....

بابا فرهاد (بقول خودت فالادی)    9 اسفند 1392

 

پسندها (1)

نظرات (2)

متین من
15 اسفند 92 9:57
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اسفند 92 8:12
خدا نگهدار بابا و مامان مهربون باشه