پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 12 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

بعد از یک سال و چهار ماه و مهمترین اتفاق زندگی ما

1396/1/5 3:05
نویسنده : fariba
255 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم سلام 

دوباره مامان تنبل شروع کرد به نوشتن😢 

واااای که چقدر بابت تاخیرم معذرت میخوام گلم. ولی بهم حق بده که این مدت خیلی درگیر بودم. الان ساعت سه نیمه شب هست امشب پنجم فروردین ماه ۱۳۹۶ . و من بعد از مدتها شروع میکنم به نوشتن برای پسرک .مادرم نوشتن وبلاگ فرصت لازم داره که متاسفانه من این مدت درگیر بودم و فرصت لازم رو‌نداشتم. دانشگاه رفتن و پاس کردن درسها با دوتا پسر بچه شیطون خیلی سخته.البته من هم خیلی سهل انگاری کردم که حتی خبر بارداری و بدنیا اومدن جوجه دوممون رو هم توی وبلاگت نزاشتم. شرمندتم پسری

شهریورماه سال ۱۳۹۴خدا بهم قشنگترین هدیه تولد رو داد و فهمیدم که قراره برای بار دوم طعم شیرین مادرشدن رو بچشم.شما گل پسر هم وقتی فهمیدی نی نی توی راه داریم خیلی خیلی خوشحال شدی و آرزو میکردی که خدا بهت برادر بده که همونجور که دوست داشتی شد و در تاریخ ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۵ امیرحسین کوچولو بدنیا اومد و خانواده شاد ما چهارنفره شد😍😍😍😍

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)