پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

بدون عنوان

1392/9/29 16:04
نویسنده : fariba
245 بازدید
اشتراک گذاری

وااااى از دست اين سيستم ما ک کلا مشکل بهم زده.فکر نکنم ديگه درست بشه.بايد ى فکر اساسى براش بکنم.حتى روز تولد پسرکم هم نتونستم براش پست بذارم.اينترنتمون هم تموم شده و ,,,,,

الان با موبايلم اومدم و با زحمت زياد یولکلى مطلب نوشتم ي دفعه همش پريد.خيلى کلافه شدم ديگه.

دوستاى گلم ممنونم از نظرات قشنگتون .من به اجبار دوباره ميرم تا مشکل سيستممون درست بشه و دوباره برگردم.اگه نشد اصلا يکى ديگه ميخرمکلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان محمدحسین
17 آذر 92 8:54
آره خاله همین کارو بکن....
مامان دانیال
17 آذر 92 23:54
ااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا بازم
مامان محمدحسین
24 آذر 92 10:55
مامانی دلم برات خیلی تنگ شده .... برای محمدحسین جونمون که دیگه نگو... بی صبرانه منتظر عکسای تولدشیم....
lمامان شیدا
27 آذر 92 9:37
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل محمد حسین جونم به سرخی انار
lمامان شیدا
27 آذر 92 9:37
فریبا جون دلمون برات خیلی تنگ شده بود نیامده نرو