پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

سلامی دوباره

1392/8/9 0:07
نویسنده : fariba
324 بازدید
اشتراک گذاری

من برگشتم بعد از ٤ ماه.تازه کامپیوتر رو تعمیر کردیم .توی این ٤ ماه پسری حسابی بزرگ شده و تا یک ماه دیگه دوسالش تموم میشه.کلی شیرین زبون شده و هر حرفی رو بلافاصله تکرار میکنه.جملات کوتاه میگه.و یه وروجک تمام عیار و شیطون شده.خیلی ناراحتم بابت اینکه تو این مدت نتونستم براش بنویسم.فکر کنم تو ی فرصت مناسب همه اتفاقات رو بصورت خلاصه براش بنویسم.عکس بالا هم حدودا دو هفته پیش هست که پسری دخمل شده......فعلا...بای

"دوستت دارم " را

من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

 این گل سرخ من است.

دامنی پر کن از این گل که دهی هدیه به خلق

که بری خانه دشمن!

که فشانی بر دوست،

راز خوشیختی هرکس به پراکندن اوست!

 در دل مردم عالم _ به خدا _

نور خواهد پاشید

روح خواهد بخشید.

تو هم ای خوب من! این نکته به تکرار بگو

این دلاویزترین شعر جهان را همه وقت

نه به یکبار و به ده بار، که صد بار بگو

" دوستم داری " را از من بسیار بپرس

دوستت دارم را با من بسیار بگو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان یاسمن و محمد پارسا
9 آبان 92 1:07
الاهی من فدای اون صورت ماهت بشم خیلی خوشحال شدم اومدی مامانی بابا یه پیامی یه حرفی خدا را شکر که حالتون خوبه و خوشحالم که اومدید عزیزم منتظر پستهای قشنگتون هستم خیلی خیلی دلمون واستون تنگ شده بود
شقایق مامان آرشا
9 آبان 92 6:59
سلام فریبا جون خیلی خوشحالم که بر گشتیی کلی دلتنگتونیم
مامي کوروش
9 آبان 92 8:43
فريبا جون خيلي خوشحالم که برگشتي ، کلي نگرانت شده بودم . انشا... منبعد باز هم مي نويسي از پسرک که واييييي چقد ناز و بزرگ شده
مامی مهتا
10 آبان 92 22:04
به به باد آمد و بوی عنبر آورد .... دلمون حسااابی براتون تنگ شده بود ... منتظرتونیم
مامان محمدحسین
11 آبان 92 8:41
سلام مامانی... عزیزم یه دنیا ممنون که دوباره مینویسی... راستی ما دیروز اومده بودیم شهر شما... دوستون دارم...
مامان بهراد
13 آبان 92 1:32
سلام عزیزم...وای که چقدر اومدیم وسرزدیم ونبودی.ایشالا خاطرات از امروز به بعدش رو کامل مینویسید براش..کلی هم دلتنگتون شده بودیم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
13 آبان 92 22:27
آخـــــــــــــــــــــــــــــی چقدر ناز شده موها شو بسته دلتنگتون بودیم
مامان درسا
17 آبان 92 1:29
چه خوشگل شدی عزیزم موهاتو بستی.