پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

بازی وبلاگی

1392/4/6 2:04
نویسنده : fariba
432 بازدید
اشتراک گذاری

ممنونم از سمانه جان دوست خوبم که من و به این بازی دعوت کردن:

اگر ماهی از سال بودم: آذر

اگر روزی از هفته بودم: چهارشنبه

اگر عدد بودم: 9   

اگر نوشیدنی بودم: شربت بیدمشک

اگر ثواب بودم: کمک به فقرا

اگر درخت بودم: بید مجنون

اگر میوه بودم: لیمو شیرین

اگر گل بودم: گل رز

اگرآب و هوا بودم: ابری با نم نم باران

اگر رنگ بودم: سفید

اگر صدا بودم: صدای حرکت قطار

اگر پرنده بودم: بلبل

اگر فعل بودم: داشتن

اگر ساز بودم: نی

اگر عضوی از بدن بودم: قلب

اگر بخشی از طبیعت بودم: آسمان

اگر یک حس بودم: آرامش

دوست دارم همه دوستانی که به وبلاگم سر میزنن و به من و پسرم محبت دارند رو به این مسابقه دعوت کنم.پس هر کس این پست رو خوند:بسم الله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

لیلا
6 تیر 92 4:15
آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
نازنین مریم
7 تیر 92 15:29
چون یکی از راهای زمینه سازی برای فرج آقا و مولایمان حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) تربیت فرزندان شایسته ، و آماده کردن آنها برای یاری حضرت است.مطلبی در این باره گذاشتم.
نازنین مریم
8 تیر 92 12:10
سلام چون یکی از راهای زمینه سازی برای فرج آقا و مولایمان حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) تربیت فرزندان شایسته ، و آماده کردن آنها برای یاری حضرت است مطالبی در این باره گذاشتم منتظر حضورتون هستم
مامان حسنا
10 تیر 92 15:23
فریبا جون شرمنده من مسافرت بودم و وقت نداشتم به دوستام سر بزنم ... کلی دلم تنگ شده براتون
مامان مهدیار
12 تیر 92 1:17
سلام فریبا جون خوبی عزیزم؟ فریبا جون مهدیارم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خیلی ممنون میشم اگه بهش رای بدی اگه میشه کد 224 رو به شماره 20008080200 بفرست با هر گوشی هم یک رای میشه داد ببخشید تو زحمت میندازمت کسانی هم که رای میدن بر حسب قرعه کارت هدیه 100 هزار تومانی جایزه میدن بازم ممنون[بوسه]
مامان آنی
12 تیر 92 16:02
چه جالب
مامان حسنا
17 تیر 92 15:59
کجایی خانومی پش ماهم بیا
مامان مهدیس و ملیسا
17 تیر 92 21:33
عزیزمییییییییییییی
خاله پارمیدا
18 تیر 92 21:19
سلام نی نی جون امیدواریم شما هم به ما رای بدید و پیشمون هم بیاییدمنتظرتون هستیم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 تیر 92 16:53
کجای عزیزم خبری ازت نیست نگران شدم
مامی کوروش
22 تیر 92 0:05
فریبا جون اوضاع احوالت خوبه؟ خبری نیشت ازتون . انشا... خوش و خرم باشید
مامان محمدحسین
23 تیر 92 11:31
سلام عزیزم قشنگ نوشتی. دلمون برای محمدحسین تنگ شده. عکس جدیدش رو نمیذاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان بهراد
24 تیر 92 1:06
خاله جونییییییییی کم پیدایی؟؟؟؟؟؟؟ما عکس های نی نی رومیخوایم
❤مامان رامیلا کوچولو❤
24 تیر 92 22:11
سلام نی نی خوشکلی دارید به ما هم سر بزنید راستی اگه دوست داشتید به رامیلا با کد 620 رأی بدید .
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 22:36
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مامان شایان
8 مهر 92 22:14
سلام دوست خوبم ما آپیم فقط لطفا بعد اینکه پست جدیدمون و خوندی دعا یادت نره ممنون