پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

عروسی عمه هما+اثاث کشی بابایی

1392/4/6 1:25
نویسنده : fariba
530 بازدید
اشتراک گذاری

**٣تیر مصادف با ولادت امام زمان بالاخره عروسی عمه هما هم به خوبی و خوشی برگزار شد.

عشق مانند رودخانه است به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز میکند.

برایتان زندگی عاشقانه  ای آرزو میکنم.

پیوندتان مبارک

**پسرکم هم برای اولین بار همراه بابا فرهاد و بابایی و علی و مامان به آرایشگاه رفت و با جیغ و گریه و دادو ترس کمی موهاشو کوتاه و منظم کرد.و جالب بود که وقتی بابایی(بابای من) بعد از محمد روی صندلی آرایشگاه نشست تا موهاشو کوتاه کنه.محمد برای بابایی اش هم غصه میخورد و گریه میکرد و میگفت:باباییییییییییییییییگریهگریهگریه(حتما توی دلش میگفته همون بلایی که سر من اوردن حالا دارن سر بابایی میارنخنده).البته قبلا خودم سه/چهاربار جلوی موهاشو کوتاه کرده بودم.

13.gif

**3تیر تولد مامانی هم بود که همینجا تولدش رو تبریک میگم و بابت تمام زحمتهایی که برای من و پسرکم کشیده ازش تشکر میکنم.

از تو مهربان بابت تمام اذیت هایی بچگی معذرت میخواهم امیدوارم قلبت هیچگاه از من گله مند نباشد.تا من همیشه خوشبخت باشم.

میدانم که زیباترین و پاکترین قلب را داری..و من هنوز نتوانستم ذره ای عین تو با گذشت باشم

  عاشقت هستم! تولدت مبارک!مادرم...

 **روز عروسی آتلیه هم رفتیم و از گل پسری عکس انداختیم که به محض اماده شدن توی وبلاگ میذارم.

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 فردا صبح مامانی و بابایی و دایی علی اثاث کشی میکنن و از قم به شهر اراک میرن.چون برای تاسیس کارخونه بابایی توی قم مجوز ندادن .محمدم نمیدونم با این وابستگی تو به بابایی چکار کنم؟صبحها از خواب که بلند میشی میگی:عباس تا شب که میخوابی.

ا امیدوارم  هر کجا که هستن خوب و خوش و سلامت باشن.و ما هم تند تند بریم پیششون و بهشون سر بزنیم.

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

مادر و پدر عزیزم دوستتون دارم.همیشه پاینده باشید.

6/تیر/1392 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان یاسمن و محمد پارسا
6 تیر 92 9:45
عزیزم مبارک باشه عروسی عمه هما همیشه به شادی و خرمی عزیزم تولد مامانی مهربون را هم بهتون تبریک می گم ایشالاه همیشه زنده باشند و سلامت فدای اون دل کوچولو و مهربونت عزیز دلم
مامی مهتا
7 تیر 92 17:38
عزیزم چه حسی داشته طفلک نمیدونم چرا بچه ها تا این حد از آرایشگاه میترسن ؟ فریبا جان شما هم تنها شدی ؟
مامی کوروش
8 تیر 92 10:35
مبارک باشه پسر قشنگم انشا... سلمونی دامادیت بری عزیزممم فریبا جون غصه نخور انشا... زود بزود می ری بهشون سر می زنی
مامان طاها
8 تیر 92 16:25
خوشبخت بشن اولین پیرایش هم مبارک
مامان افسانه
9 تیر 92 1:52
عروسی عمه هما و تولد مادرتون رو تبریک میگم امیدوارم که شاد و خوشبخت باشید ببوس روی ناز محمدحسین گل رو
مامی مهتا
10 تیر 92 19:55
فریبا جان ...من وخواهرم توی یک شهریم ولی چون مامانم نیست ..احساس تنهایی میکنیم دیگه ایشالله خدا بابا و مامان رو براتون حفظ کنه و همیشه سایه شون رو سرت باشه
مامان آنی
12 تیر 92 16:05
فریبا جون مثل اینکه همه بچه ها از آرایشگاه خوششون نمیاد
شقایق مامان آرشا
12 تیر 92 16:41
ایشالا خوشبخت بشن. کوتاهی مهتم به سلامتی باشه.
مامان محمدحسین
13 تیر 92 12:51
سلام عزیزم همه مناسبت ها مبارک باشه... امیدوارم محمدمون زیاد دلتنگی نکنه
مهتا
15 تیر 92 13:39
فریباجون امیدوارم محمدبه شرایط جدیدعادت کنه.خییییییلی دلم برای محمدتنگ شده.
مامان درسا
15 تیر 92 20:09
سلام عزیزم عروسی عمه مبارک. کوتاهی موهات هم مبارک ناز نازی خاله.
مامان درسا
23 تیر 92 16:32
مامان امیر عباس
8 مهر 92 17:01
سلام انشالله همیشه به شادی تولدتونم مبارکککککککککککک خوب گل پسری حق داشته اولین بارش بوده سلمونی رفته دیگه
مامان علی مرتضی
19 آذر 92 15:35
راستی با اجازت عکس گل پسرتو سیو کردم
علی
29 دی 92 18:35
سلام رفیق وبلاگ خوبی داری اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم ورزش-مسی لینک کن بعد بهم خبر بده تا با چه اسمی لینکت کنم