پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

با تاخیر برای همسر عزیزم

1392/3/5 3:25
نویسنده : fariba
1,463 بازدید
اشتراک گذاری

             

حالا تو هی بیا بگو مرد ها پُر رو میشوند . . .

من میگویم زن اگر زن باشد . . .

باید بشود روی عاشقیش حساب کرد . . .

ک باید عاشقی کردن بلد باشد . . .

ک جا نزند، جا نماند، جا نگذارد . . .

ک بداند مرد هم آدم است دیگر . . .

گاهی باید لوسش کرد،

گاهی باید نازش را کشید . . .

و گاهی باید ب پایش صبر کرد . . .

حتی من می گویم زن اگر زن باشد

از دوستت دارم گفتن نمی ترسد . . .

تو میگویی خوش ب حال زنی ک عاشق مردی نباشد،

بگذار دنبالت بدوند . . .

و من نمی فهمم این ک ازش حرف میزنی

زندگی است یا مسابقه اسب دوانی !

من نمی فهمم چرا هیچ کس نمی نویسد از مردها . . .

از چشم ها و شانه ها و دست هایشان . . .

از آغوششان، از عطر تنشان، از صدایشان . . .

پُر رو میشوند؟ خب بشوند . . .

مگر خود شما با هر " دوستت دارمی" تا آسمان نرفته اید؟

مگر ما به اتکا همین دست ها . . .

همین نگاه ها . . .

همین آغوش ها در بزنگاه های زندگی . . .

سر پا نمانده ایم؟

من راز این دوست داشتن های پنهانی را نمیفهمم . . .

من نمیفهمم زن بودن با سنگین بودن، با سکوت، با انفعال چه ارتباطی دارد؟

من بلد نیستم در سایه دوستت داشته باشم . . .

من میخواهم خواستنم گوش فلک را کر کند . . .

من میخوام "مردَم" دلش غنج برود از اینکه . . .

بداند جایی "زنی" دوستش دارد . . .

من میخواهم زن باشم . . .

بگذار همه ی دنیا بداند مردی این حوالی دارد . . .

دوستت دارم های مرا با خود می برد . . . . . . . . . . . .

  

مردِ من نه با اسب سپید آمد*نه با بنز سیاه....
مردِ من با دو پای خود آمد
مردِ من نه با حساب پُر*نه با شرکتی در فلان جای شهر
که با غرور و مردانگی اش آمد.....
مردِ من آنقدر ها هم رویایی نیست
یک آدم ساده:که می شود از قامتش مغرور شد
که می شود خستگی هایش را فهمید
که چشمانش حرفی جز برای من ندارد
باید زن باشی تا بفهمی
یک شاخه گٰل حتی
وقتی از دستِ مردی می رسد
که دستانش جز برای تو نیست
چه عشقی دارد......
هزاران هدیه ی گران قیمت پیشکِش
باید زن باشی تا ببینی همان دستها
چیزیست فرا تر از دست
محکم است *امن است*اطمینان است......

درذهن زنانه ی من ...

مرد یعنی تکیه گاهی امن....

یعنی بوسه ای از دوست داشتن ها،بدون شرم

درذهن زنانه ی من....

مرد یعنی کوه بودن،پراز سخاوت پرازحیای مردانه..

در کنار این ابهت لوس شدن های کودکانه..

درذهن زنانه ی من ....

مرد یعنی دوست میدارمت ،تو هر لحظه با منی...

تو مرد منی و من بی تو از تمام آفرینش بیگانه ام

فرهاد عزیزم روزت مبارک.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دانیال
5 خرداد 92 8:22
سلام فریبا جونم با چند روز تاخیر روز مرد رو به همسر مهربون و محترمتون تبریک میگم ایشالا همیشه سالم باشن و سایشون بالای سر شما و محمد خشگلمون باشه در ضمن متنی که نوشتی خیلی خیلی قشنگ و تکون دهنده بود مرسی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
5 خرداد 92 9:27
خوشبتییتون پایدار عزیزم
مامان مهدیس و ملیسا
5 خرداد 92 11:04
میلاد حضرت علی و روز پدر بر پدر و همسر گرامیت با تاخیر مبارککککککککــــــــــ