پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

سرما خوردگی+کارها و حرفهای جدید

1391/12/25 1:47
نویسنده : fariba
537 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم سلام:

هفته پیش همین روزا بود که کمی حالت سرماخوردگی داشتی و شدید سرفه میکردی.و یک شب که حالت خیلی بد بود تا نصفه شب بیدار بودی و حسابی کلافه شده بودی...تا خوابت میبرد نمیتونستی نفس بکشی و با غصه از خواب بیدار میشدی.....که یکدفعه یه سرفه خیلی بد کردی و منم سریع بغلت کردم و بردمت دستشویی که اونجا بالا اوردی و الهی من فدات بشم که همونجا توی بغلم از خستگی زیاد خوابت برد و وقتی من صورتتو میشستم هم بیدار نشدی......مامانی اینقدر برای تو و مظلومیتت گریه کردم....گریهگریه

میخواستم توی تختت بخوابونمت که ترسیدم  نتونی نفس بکشی یا تب کنی و من متوجه نشم...بخاطر همین چند شب کنار هم خوابیدیم .....niniweblog.com(خدارو شکر تب نکردی و الان هم خیلی بهتری .فقط کمی ابریزش بینی داری)

چندشبی که پیش هم خوابیدیم.صبحها که شما از خواب بیدار میشدی.انگشت اشاره ات رو فرو میکردی توی چشم من که من هم بیدار شم و تا من چشمامو باز میکردم .میخندیدی و میرفتی سراغ شیطونیهات...و منم با این وضع بیدار میشدم....خمیازهniniweblog.com

                         niniweblog.com

تازگی:

گلکم کلمات :عمه....عمو...اسب...جیش ....رو تازه یاد گرفتی....تشویق

وقتی بهت میگم :نی نی چکار میکنه؟؟؟شما هم:صدای گریه نی نی در میاری و دستای مشت کردتو جلوی صورتت تکون میدی.....بغل

از صدای جاروبرقی از همون اول میترسیدی و هنوز هم کاملا وحشت داری و تا جارو برقی روشن بشه میری یه کنج اتاق میشینی و خودتو کوچولو میکنی....(مثلا قایم میشی)niniweblog.com

یاد گرفتی که دست بدی....ماچ

تا حمام رو میبینی سرتو میشوری....(با دستت میزنی به پشت گوشت)خنده

وقتی میگم زبونت کو؟زبون خوشگلتو در میاری..قلب.

وااای...واااای....وای......یاد گرفتی گاز بگیری.....نگران

دست و بینی و چشم و زبونت رو میشناسی....تشویق

هر کسی که بهت بگه ممه کو؟؟؟؟(مرد یازن)یقه لباسشو میکشی جلو وتوی لباسشو نگاه میکنی....قهقهه

وقتی با همدیگه تنهاییم و میخوام با گوشیم ازت فیلم بگیرم....میخوای بیای سمت من و از توی گوشی فضای بیرون رو ببینی.....یعنی دوست داری ببینی من از چی فیلم میگیرم.....که اینجوری من هم موفق به فیلم گرفتن نمیشم و شما از من و سقف فیلم میگیری...خنده

عاشق خوردن مرغ سوخاری هستی....niniweblog.com

فعلا همینها یادم بود...بقیه اش که یادم بیاد توی پستهای بعد مینویسم.....لبخند

قربونت برم که کم کم داری پیشرفت میکنی و چیزای جدید یاد میگیری.....قلبماچقلبماچ

  از خدا برایت چیزی را میخواهم.که جز خدا در باور هیچ کس نگنجد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان یاسمن و محمد پارسا
25 اسفند 91 10:48
فدای این پسر باهوش و کنجکاو بشم من
مامان ملیسا و مهدیس
25 اسفند 91 15:27
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک الهی من فدات بشم دوست دارم یه عالمهههههههههه محمد حسین شیطون
مامان آرنیکا
26 اسفند 91 0:08
آفرین به این پسر باهوش مامانش قدر این روزهاتو بدون
مامان دانیال
26 اسفند 91 9:56
الهی بمیرم خاله خدانکنه مریض بشی
فدای اون حرف زدنت بشم خشمزه
آقاها که ممه ندارن جیگر طلا
ایشالا همیشه سالم باشید سال نو رو هم پیشاپیش تبریک میگم


سال خوبی داشته باشید.
مامان حسنا
26 اسفند 91 13:08
عزیزم شرمنده وقت ندارم بخونم مطالبت رو قول میدم سرم ک خلوت شد بیام و همشون و بخونم
فقط اومدم بگم فدای هردوتاتون میشم
پیشاپیش سال نو مبارک عزیزدلم[hr
متین مامی ایلیا
26 اسفند 91 14:01
خصوصی داری عزیزم
متین مامی ایلیا
26 اسفند 91 14:03
آخی عزیزمف بچه ها مریض میشن مامانا خیلی غصه میخورن و عذاب میکشن خدارو شکر که بهتری پسر طلا ای وروجک بلا اون قسمت ممه خیلی با نمک بود کلی خندیدم
مامان آنی
26 اسفند 91 15:33
نبینم مریض بشی پسر قند وعسل به جاش همش مواظب خودت باش و از این شیرین کاریها بکن و بلبل زبونی تا همه رو شاد کنی قربونت برم
مامان حسنا
26 اسفند 91 18:02
وای قربون جوجه مون برم که داره مرد میشه قربون حرف زدنت قربون دست دادنت خاله جون
مامان محمد حسين
27 اسفند 91 10:05
آفرين به اين جوجوي ناز
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
27 اسفند 91 11:20
11ماه گذشت ... بعضی ها دلشـــون شکست... بعضی ها دل شکوندن ... خیلیا عاشق شدن و خیلیا تنهـــــا ... خیلیا از بینمون رفتن ... خیلیا بینمون اومدن ... گریه کردیم و خندیدیم ... زندگی برخلاف آرزوهامون گذشتــــ ... قثط 5 روز دیگه مونده ؛ 5 روز از اون همه خاطـــره ها !!! آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ... پیشاپیش ســــال نو مبارکــــ ...
مامان افسانه
29 اسفند 91 1:25
فریبا جون پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم امیدوارم که سال خوب وخوشی داشته باشید
مامان درسا
29 اسفند 91 2:25
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نوپیشاپیش مبارک
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 11:48
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
هیراد و عمه لیلاش
29 اسفند 91 14:11
عزیزم ممنون که اومدی پیشمون شما هم وبلاگ زیبایی دارید و از همه زیبا تر کوچولوی نازتون هستش که خدا حفظش کنه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 اسفند 91 18:30
________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O ♥♥ ღღ سال نو مبارک
مامان آراد(خاطره)
30 اسفند 91 0:56
دلت شاد لبت خندان بماند برایت عمر جاویدان بماند خدا را میدهم سوگند بر عشق هر آنخواهی برایت بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبزه باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان باشد سال نو مبارککککککککک