پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

پیشی کوچولو

1391/11/29 0:34
نویسنده : fariba
676 بازدید
اشتراک گذاری

محمد عزیزم سلام.الهی مامان فدای تو پسر شیطون بشه که اینقدر بلا شدی.چند روزه که شما پیشی مامان میشی و میری قایم میشی و مامان باید دنبالت بگرده.تا پیدات کنه.اینم یه سری از عکسای شما که مخفی شدی....

             خندهخندهخندهقهقههقهقههقهقههخندهخندهخنده

قشنگترین عشق نگاه خداوند بربندگان است.تورا به همان نگاه میسپارم...ماچماچ

 مرا رود و تورا دریا کشیدند

مرا پایین تورا بالا کشیدند

برای خواهش چشمان من بود

که اینگونه تورا زیبا کشیدند

niniweblog.com

اخبار جدید:

*چهارشنبه هفته پیش رفتیم خونه عمه ناهید و کلی بهش زحمت دادیم.شماهم که سنگ تمام گذاشتی و حسابی شیطونی کردی.فهمیده بودی عمه به حرفت گوش میده.از بغل من میپریدی بغل عمه و بهش میگفتی ببردت سر یخچال و ...که تا میتونی فضولی کنی.چشمکخدارو شکرخونه عمه جون غذاتو کامل خوردی تشویقتشویقاینقدر هم اونجا جیغ و داد کردی که سر همه درد گرفتتعجبتعجبدست عمه جون درد نکنهقلبماچ

**حدود یک هفته ای میشه که به بابایی(بابای من)علاقه خیلی خیلی زیادی پیدا کردیقلبقلبقلبو شدت این علاقه تا اونجایی زیاد شده که وقتی به من زنگ بزنصدای بابایی رو با تلفن میشنوی میزنی زیر گریه و گوشی رو پرت میکنی که چرا بابایی اینجا نیستگریهگریهوقتی هم که پیش بابایی هستی  فقط باید بغلش  باشی و خودتو براش لوس کنی.زبانو اگه کسی شما رو از بابایی بگیره و سرگرمت کنه.تا بابایی رو میبینی جیغ میکشی و بعدش گریه میکنی.بیچاره بابایی جدیدا وقتی شما هستی هیچ کاری نمیتونه انجام بدهناراحت.فقط باید ناز شما رو بخره.وای که چه عشوه هایی میکنی برای بابایی.دل همه ضعف میرهقلب....به صدات حالت بغض میدی و میگی:بابایی...بابابابا....باباییماچماچماچ

نمیدونم اون همه وابستگیت به من کجا رفت.سوالمتفکرکه الان از بغل بابایی بغل من هم نمیایناراحت

عاشقتم خیلی زیاد.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامی مهتا
29 بهمن 91 1:49
خاله جون مهتای من تو مسابقه شهر خاطره شرکت کرده میشه لطف کنی و بری به لینک زیر و به کد 116 رای بدی .
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php


شقایق مامان آرشا
29 بهمن 91 9:45
قربون پسر بازیگوش
مامان تسنیم سادات
29 بهمن 91 9:57
سلام فریبا جون ... ای خدا از دست این پیشی کوچولووووووو ....... من رای دادم بهتون ....
مامان کوروش
29 بهمن 91 11:04
رای دادیم عزیزم ، انشا... برنده بشه خوشگل پسر
مامان علی مرتضی
29 بهمن 91 22:27
سلام عزیزم لینک شدی محمد حسین جونم
مامان علی مرتضی
29 بهمن 91 22:28
کجا رفتی پیشیه خاله بیا روی ماهتو ببینم عسلک
مامان دانیال
30 بهمن 91 0:15
آآآآآآآآآآآآآآآآآااخی نازی قربون تو پسملیه خشگل و وروجک برم مامانی شما هم با افتخار لینک شدی
مامان آراد(خاطره)
30 بهمن 91 0:28
قربونت برم با اون طرز قایم شدنت...
بخورم من این پیشی نازو..
از بس بابابزرگا مهربونن نی نی ها هم دست از سرشون برنمیدارن..
انش الله که سایشون همیشه بالا سرمون باشه..
بوسسسسسسسسسسسسس[hr
ایشالا.....
مامان حسنا
30 بهمن 91 9:23
عزیزم منم به جیگلی رای دادم