پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

دوتا مروارید تو راهند

1391/11/7 1:04
نویسنده : fariba
480 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از بیتابی های فراوون و انگشت خوردنهای مداوم ...(انگشت که چه عرض کنم بعضی وقتها دستتو تا مچ میکنی توی دهنت)که باعث تهوعت میشدزبانو بدخوابیها و سوختن شدید پاهات که خداروشکر داره خوب میشه.امشب که شما میخندیدیخنده مامانی متوجه شد که دندونهای پیشین کناری بالای شما در حال بیرون اومدن از زیر لثه های صورتی رنگت هستند.لبخندفکر میکنم تا یکی دوروز دیگه دوتا مروارید دیگه هم به جمع هشت تا مروارید قبلیت اضافه بشن و شما ده تا دندون داشته باشینیشخند

عاشقتم بی بهونهhttp://www.orkutmasti.com/tempimage/1255588121_5.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
7 بهمن 91 7:28
سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر زدیدیاسمن 3سال و 10ماهشه پارسا 2سال و و هفت ماهشه
مامان یاسمن ومحمد پارسا
7 بهمن 91 7:29
عزیزم این ناناز پسر چقدر نازه ایشالاه دندونای کوچولوی بعدیشم براحتی در بیاره فداتبشم نازی پسر
مامان کوروش
7 بهمن 91 8:13
عزیزممممممممممم مبارکت باشه
مامی مهتا
7 بهمن 91 10:13
مبارکهههههههههه جو جوی خاله چقدر عذاب آوره این دندون درآوردن های ای نی نی ها مامانها بیشتر از بچه ها اذیت میشن
مامان حسام کوچولو
7 بهمن 91 11:16
سلام فریبا جون خیلی خوش اومدی به وب پسرم . نه من دو قلو ندارم متین پسر برادرمه. راستی مرواریدای محمد حسین مبارک خیلی پسمل نازی داری از طرف من ببوسش
مامان شیدا
8 بهمن 91 15:20
مبارک باشه خاله جون فریبا جون جواب سوالت را زیر پست نوشتم اگه بیشتر هم خواستی بدونی بگو عزیزم
مامان طاها
8 بهمن 91 16:53
مبارکه خاله جون
مامان افسانه
8 بهمن 91 19:22
ایشالا به راحتی دندونات در بیاد عزیزم
شهناز
9 بهمن 91 1:34
واااي مباركههههه اين دندونها پدر ما ها رو در آوردن بخداااا آيلين سر دندونهاي اوليش ٢ هفته اسهال گرفت با سوختگي خيلي شديد،طفلك زخم شده بود... ايشالا زودي بقيه شون هم در بياد بدون دردسررررر
مامان رادمهر جوجو
9 بهمن 91 10:50
سلام عزیزم .خیلی خوشحالم که با شما محمد حسین جون آشنا شدم .از راه دور می بوسمش .با اجازتون لینکتون کردم
مامان محمد حسين
9 بهمن 91 12:24
مبارك باشه خاله جون ايشالا هميشه دندوناي سالمي داشته باشي.