پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

یک شب تنهایی محمدو مامان

1391/10/27 2:34
نویسنده : fariba
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بابای جوجم خونه نیومد.براش کاری پیش اومده بود که باید اداره میموند٠

.من و پسرم هم تنها بودیم...............       

 .باهم تلویزیون دیدیم٠٠٠٠٠٠٠٠ .بازی کردیم٠

       سیب زمینی که پسرم دوست داره خوردیم٠

خلاصه کلی صفا کردیم.....حیف که بابا نبود تا شیطونی های گلشو ببینه.niniweblog.com

 

*******بابا فرهاد امشب جات خیلی خیلی خالی بود.من ومحمد بینهایت دوست داریم...........

نبودنت را دوست ندارم پر است از فکر و خیال تو و خیالت چه آتشی برپا میکند در اتاقک دلم.......درک میکنم تمام خستگیهایت را که دلیلش تلاشیست برای خوشبختیمان.......بوسه میزنم بر دستهایت که بدانی قدر دان زحماتت هستم......و میفهمم تمام دغدغه های شغلیت را که بسی سخت و حساس است.....و میستایم شانه هایت را که چون کوهی استوار تمام این سختیها را تحمل میکندبرای آرامش ما..............  قلبماچقلبماچقلبماچقلب

خسته نباشی عزیز دلم.......

     

 

پسرنازم.امشب با خودم فکرمیکردم اگه تو نبودی خیلی سخت تنهایی رو تحمل میکردم ولی با بودن تو نفهمیدم چطور گذشت.از خدا ممنونم که تورو بهم بخشید.که تورو همدم تنهایی های من کرد.چقدر به وجودت ...به دستای کوچولوت...به آرامش نگاهت نیاز دارم.محمدم..مرسی که پیشمی......

  

امشب پسملی من با چنان دقتی برنامه ضبط شده عمو پورنگ رو نگاه میکرد .که از تعجب داشتم شاخ در میاوردم......

تا امیر محمد حرف بامزه میزد یا کار بامزه میکرد جوجم میخندید.بعضی وقتا هم باهاشون حرف میزد.آخه فسقل مامان مگه شما میفهمی چی میگن؟؟که اینطور عکس العمل نشون میدی؟اینم عکسای خندت به کارای امیر محمدو عمو پورنگ.....

الانم بابا اس داد که تا فردا نمیاد......ناراحتبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پرنیا
27 دی 91 11:46
ممنونم که ما رو لینک کردید منم با اجازه لینکتون می کنم
حامی
27 دی 91 14:37
ماشالله چه پسر زیبایی خدا حفظ اش کنه
مامان آيلين
27 دی 91 18:14
خيلي نمكه اين آقا كوچولوتون.خدا نگهش داره براتون.تقريبا هم سن آيلين منه. خدا قوت مادر.
متین من
29 دی 91 0:02
ایشالا پسرت همیشه شاد وخندون ببینی فریبا جون همیشه هم زیر سایه پدر ومادرش باشه هرسه کنارهم خوشبخت و تندرست باشین عزیز دلم پسرت رو ببوس ازطرف من