پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 4 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

اگر فرصت داشتم....

1391/10/25 3:33
نویسنده : fariba
411 بازدید
اشتراک گذاری

102.gif

*اگر فرصت داشتم فرزندم را دوباره بزرگ کنم*

به جاى این که دائماً انگشت اشاره ام را به سوى او بگیرم آن را در رنگ فرو مى بردم و همراه با او نقاشى مى کردم٠

به جاى این که دائم کارهایش را تصحیح کنم با او ارتباط برقرار مى کردم٠
 
به جاى این که دائم به ساعت نگاه کنم به او نگاه مى کردم٠
 
سعى مى کردم کمتر بدانم و بیشتر توجه کنم٠
 
بیشتر با او دوچرخه سوارى مى کردم و بادبادک هاى بیشترى را همراه با او به هوا مى فرستادم٠
 
از جدى بازى کردن دست بر مى داشتم و جداً بازى مى کردم٠
 
در چمنزارهاى بیشترى مى دویدم و به ستارگان بیشترى خیره مى شدم٠
 
بیشتر بغلش مى کردم و کمتر سقلمه اش مى زدم٠
 
به جاى این که به او سخت بگیرم سخت تأییدش مى کردم٠
 
اول اعتماد به نفس اش را مى ساختم و بعد خانه اش را٠
 
کمتر درباره عشق به قدرت با او حرف مى زدم و بیشتر درباره قدرت عشق٠
زندگی خوردن و خوابیدن نیست
انتظار و هوس و دیدن و نادیدن نیست.
زندگی چون گل سرخی است
پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطیف.
یادمان باشد اگر گل چیدیم
......عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار همند.
 
کودک زمزمه کرد: خدایا با من حرف بزن. و یک چکاوک در مرغزار نغمه سر داد. کودک نشنید.او فریاد کشید: خدایا! با من حرف بزن صدای رعد و برق آمد. اما کودک گوش نکرد. او به دور و برش نگاه کرد و گفت خدایا! بگذار تو را ببینم ستاره ای درخشید. اما کودک ندید. او فریاد کشید خدایا! معجزه کن نوزادی چشم به جهان گشود. اما کودک نفهمید. او از سر ناامیدی گریه سر داد و گفت: خدایا به من دست بزن. بگذار بدانم کجایی.خدا پایین آمد و بر سر کودک دست کشید. اما کودک دنبال پروانه ای رفت که ثانیه ای روی شانه اش نشسته بود٠
                          7.gif
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان پرنیا
25 دی 91 16:33
سلام عزیزم خوشحال شدم به ما سر زدید با کمال میل
حامی
25 دی 91 18:10
چه کوچولوی نازیخدا حفظ اش کنه..لینکتون کردم
متین من
25 دی 91 20:16
آفرین مطلب زیبایی بود
طراح بنر
26 دی 91 1:11
وب زیبایی دارید برای طراحی بنر و لوگوی کودک دلبندتان واسلایدر متحرک متناسب با سلیقه شما با کمترین هزینه و زمان در خدمتیم وبلاگ تخصصی طراحی وساخت وبسایت وبلاگ وبنر واسلایدر متحرک
مامان کوروش
26 دی 91 7:43
حتما عزیزم، ممنون که سر زدی
شقایق مامان آرشا
26 دی 91 17:40
سلام.مرسی سر زدی.حتما خوشحال می شم.پسر نازتم ببوس
محمد
9 بهمن 91 14:03
ولادت حضرت محمد(ص) و حضرت امام صادق (ع) را به شما وخانواده محترمتان تبریک می گویم