پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

اولین دندون موشم افتاد🤓

1396/11/13 0:09
نویسنده : fariba
453 بازدید
اشتراک گذاری

۲ بهمن ۹۶ اولین دندون شیری پسرک افتاد.😍😍😍😍داشت با دندونش پلاستیک پاره میکرد😮😮😮
که یکدفعه گفت مامان دندونم افتاد😉😉😉

مبارکت باشه نفسسسسسسم


من با تو از زندگی پُرم من با تو دور
از تصورم ما با هم حسمون عالیه
دنیامون غرق خوشحالیه من بی
نگاهت بی اعتبارم عشقت نباشه

چیزی ندارم تو انتخاب ِ دیوونگیمی
هم زندگیتم هم زندگیمی من به تو
و احساست جونمو بدهکارم پای تو
وسط باشه منطق ندارم من به تو و

احساست جونمو بدهکارم
پای تو وسط باشه منطق ندارم
منطق ندارم نه منطق ندارم

عشقت شده همه ی جونم
این حالو به تو مدیونم دور از
تو من یه آوارم دست از تو بر
نمیدارم دست از تو بر نمیدارم

من به تو و احساست جونمو بدهکارم
پای تو وسط باشه منطق ندارم
من به تو و احساست جونمو بدهکارم
پای تو وسط باشه منطق ندارم

منطق ندارم نه منطق ندارم
 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)