پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

تولد ۶ سالگی جوجه من

1396/9/11 2:19
نویسنده : fariba
663 بازدید
اشتراک گذاری

 


تولدت مبارک ، تولدت مبارک

بادا بادا بادا تولدت مبارک

شادا شادا شادا تولدت مبارک

بادا بادا بادا تولدت مبارک

شادا شادا شادا تولدت مبارک

ای دوست تولدت مبارک

جانا تولدت مبارک 

خانم تولدت مبارک

آقا تولدت مبارک

**

جشنی نباشد زیباتر از این

شمع از تو روشن , کیک از تو شیرین

جشنی نباشد زیباتر از این

شمع از تو روشن , کیک از تو شیرین

ای دوست تولدت مبارک

جانا تولدت مبارک

خانـوم تولدت مبارک

آقا تولدت مبارک

 

 

 


و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک پسر نازم

روز تولدت آغاز سفر زیبا و پرهیجان تو به“دور خورشید در ۳۶۵ روز” است..امیدوارم در این سفر به خواسته هات برسی و شاد و سلامت باشی کوچولوی من
برات بهترینها رو آرزو میکنم مهربونم

۱۳۹۶/۹/۹ پنجشنبه تولد ۶ سالگی...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تور استانبول
11 آذر 96 15:21
سلام. از شما دعوت میشه از وبسایت ما دیدن فرمایید