پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

امیر یکسال و هفت ماهگی

1396/8/25 12:33
نویسنده : fariba
289 بازدید
اشتراک گذاری

 


امیر کوچولوی ما یکسال و هفت ماهه است.
چندتا کلمه میگه و برای فهموندن منظورش به ما از زبان اشاره استفاده میکنه و جیغ میزنه.تازگی داره حرفهای مبهم میزنه بنظر خودش با ما صحبت میکنه.
کلماتی که میگه: کپش(کفش).نوو (نور)
.مامان.بابا.عباس.بابایی.داداچ(داداش) .علی. به به. آب. خخخ( خیارشور و خیار) .ششش (شیر).خدا خدا و....


**** جوجمون دوست داره کلاه سرش بذاره.و توی خونه راه بره.🤠🤠🤠

هرکاری که داداشیش انجام بده امیرکمون هم انجام میده

عاشق کاپشن نارنجی رنگش هست و همیشه موقع بیرون رفتن میخواد اونو بپوشه.لباسهای جدیدی ک میخریم و میپوشیم میگه دربیارید به من بپوشونید🤦‍♀موقع بیرون رفتن خودش لباسهاش انتخاب میکنه

پا توی کفش بزرگترش میکنه

 

 

دندونهای وروجک همگی دراومدن بجز دوتا نیش پایین و نیش بالا سمت راست 🙃🙃


به خاطر تو هم شده همیشه آبی می مانم

به خاطر تو هم شده تمام روزهای بعد از این مهربانتر خواهم شد

دلم میخواهد دستهایت را بگیرم

 روی دستهایم تکانت دهم بخوابی

برایت با زبان کودکانه قصه بگویم

بهانه بگیری و من کلافه شوم

بریزی

بپاشی

و من حرص هایم را سر بیخیالی خالی کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)