پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

شبهای امتحان من و دوتا فسقلام

1396/3/20 0:45
نویسنده : fariba
225 بازدید
اشتراک گذاری
امتحاناتم شروع شده و دارم سختترین روزها رو میگذرونم. محمد مریض شد و تب کرد دقیقا شب امتحانم و امیر هم برنامه خوابش بهم ریخته .
روزها پسرا نمیذران درس بخونم شبها هم که دارم درس میخونم تنهام نمیذارن.
عکسها ساعت چهارصبح شب قبل از امتحان میانه
ولی امتحان خوب بود






اگر تو نبودی من بی دلیل ترین اتفاق زمین بودم

تو هستی و من محکم ترین بهانه ی خلقت شدم
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ويهان جون
20 خرداد 96 9:06
سلام اميدوارم امتحاناتتون به خوبي سپري شه خدا وجود گل پسراتون براتون نگه دارن بسي شيرينن و لذت بردم از تماشاي عكساشون