پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

امروز 20 تیر 94

1394/4/21 1:06
نویسنده : fariba
6,225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم.مثل همیشه شرمنده بابت تاخیر 

از وقتی دانشگاه میرم حسابی وقتم پرشده و فرصت نکردم ب وبلاگت بیام و از شیرینکاریها و شیرین زبونیهات بنویسم.امروز 3 سال و 7 ماه و 12 روزه شدی.یه پسر خوشگل و عاقل.وروجکم کم کم داره بزرگ میشه.واااای ک توی این مدتک نتونستم بیام چقدر بزرگتر شدی و چ حرفهای با نمکی زدی ، ک مامان فرصت نکرد بیاد و بنویسه.واقعا شرمندم گلکم.

عکس بالا برای چند روز پیش هست.ی مدت تا میبینی میخوام ازت عکس بگیرم ادا در میاری ، زبون درمیاری، نمک میریزی و میخندی و تقریبا همه عکسها رو خراب میکنی.چندتا از عکسهای این مدت ک نبودیم .....

عکس بالا نشانگر نهایت شیطنت شماست شب قبل از امتحان مامان،

من ی دقیقه رفتم اشپزخانه و برگشتم دیدم.وروجک داره درس میخونه.حالا اینکه موقع امتحانا چ با من کردی بمااااند ک بعدا ب حسابت میرسمچشمکخنده

خونه مریمی بودیم،دیدم صدات نمیاد،دنبالت گشتم دیدم توی اتاق دایی جون نشستی و یواشکی داری با تبلتش بازی میکنیزبان

مسافرت مشهد فروردین 94 با بابایی توی شهربازی.

 

ودیگرعکسها......

اگر تو نبودی من بی دلیل ترین اتفاق زمین بودم

تو هستی و من محکم ترین بهانه خلقت شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)