پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

حرفهای مادرانه

1393/9/25 3:06
نویسنده : fariba
4,692 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای دوشنبه از صبح تا ساعت 6 کلاس دارم، شما هم خونه مریمی میمونی تا بیام دنبالت.حدود ساعت 7 و نیم میرسیم خونه.بعضی شبها مثل امشب انقدر خسته ای که ساعت 8 شب میخوابی.تا دیدم اینقدر خسته ای شامت رو اوردم که تا خوابت نرفته بهت بدم.ولی قاشق پنجم بود ک توی بغلم خوابت برد و لقمه غذا توی دهنت نجویده مونده بود.بوست کردم،صدات کردم تا لقمه ات رو قورت دادی. بابا بغلت ر و گذاشتت توی تختت.منم خیلی خسته ام ولی خوابم نمیبره،بابا تا الان داشت برنامه 90 رو نگاه میکرد و حدود 5 دقیقه است که خوابیده.خیلی دوستون دارم.

میدونی گلم من خیلی از زندگیم راضیم خدا همه چیزای خوب رو بهم داده، ی پسر دسته گل،شوهر خوب،پدر و مادر مهربون،سلامتی و دل خوش.چیزی از اینا مهمتر تو زندگی وجود نداره.تو هم یادت باشه وقتی سالمی ، وقتی عزیزانت کنارت هستن و دلشون شاده یعنی همه چیز داری.یعنی جزو افراد خوشبخت این دنیایی.پسرم زندگی بالا و پایین  ،شادی و غم ،خوشی و ناخوشی و.... زیاد داره.پس باید یاد بگیری با چیزایی که داری شاد باشی، از چیزایی که داری لذت ببری.دنیا خیلی خیلی زود میگذره .پس ارزش غصه الکی خوردن رو نداره.خیلی ازآدمها همین الان که ما راحت توی خونمون هستیم و خوابیدیم ،گرفتاریهای جدی دارن که شب و روز براشون فرقی نداره.پس به مامان قول بده هیچ وقت خودتو درگیر دنیا نکنی ،برای رسیدن به هدفهات تلاش کن ولی غصه نخور، خودتو با کسی مقایسه نکن تو باید در جایگاه خودت ،با تواناییها و امکانات خودت بهترین باشی. به کسی حسادت نکن چون تو از واقعیت زندگیش بی خبری،بخاطر پول و ثروت دست به هر کاری نزن ،پولی که درست نباشه ، زندگیت رو خراب میکنه و هیچ لذتی نداره فقط تو رو تبدیل میکنه به یک ماشین پول جمع کن،نه از پولت لذت میبری نه از زندگیت.ولی پولی که از راه درست بدست بیاد هرچند کم ، فقط برای خوشی و شادی مصرف میشه و مطمین باش هیچ وقت کم نمیاد،باور کن من هنوز یاد 5 سالگیم که میافتم،فکر میکنم دیروز بوده، به یک چشم برهم زدن گذشته،هنوز یادمه مامانم میبردم مهد،مقنعه ام رو در میاورد،تخم مرغ ابپزهای صبحانه اونجا....انگار دیروز بود.باورم نمیشه 24 ساله شدم،مادر شدم ،روزها داره پشت سرهم میادو میره و این عمر ما آدمهاس که داره میگذره.محمدم من الان جز خوشبختی و خوشی تو چیزی نمیخوام .خیلی دوست دارم یه مرد کامل بشی،یه انسان درست و پاک.بزرگترین مشغله فکریم تربیت تو شده، پاک موندن تو برام از هرچیزی مهمتره،پسر 3 ساله من بهم قول بده تا آخر آخرش معصومیت بچگیت رو از دست ندی.بهم قول میدی مامانی؟؟؟؟؟خیالم راحت باشه؟؟؟ 

شبت بخیر جوجه کوچولوی من ...شبت بخیر نفسم!

پسندها (1)

نظرات (3)

فایضه مامانه عسل
4 دی 93 1:25
سلام خوبین ؟ مامان محمد حسین جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون.... توروخدا مارو یادتون نره
مامان سمانه
5 دی 93 23:36
زیبا بود امیدوارم به ارزوهامون برسیم پسرهامون سالم و موفق باشن به امید اون روز باشیم و ببینیم فریبا دوست خوبم دلم برات تنگ شده
fariba
پاسخ
ایشالا عزیزم.منم دلم برات تنگیده بدجور