پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

از مرداد تا آذر

1393/9/5 18:39
نویسنده : fariba
4,642 بازدید
اشتراک گذاری

1.مامان فریبا به دانشگاه رفت و در رشته حسابداری مشغول به تحصیل شد.

2.حدود یکماه به مهد قرانی شکوفه ها رفتی ولی نه من و نه خودت راضی نبودیم و دیگر نرفتی.فعلا تا پایان این ترم خونه مامانی میری و پیششون میمونی.تا برای ترم دیگه یک مهد خوب برات پیدا کنم.

3.هروقت میخوای از خونه مامانی ک بهش مریمی میگی برگردی،کلی گریه میکنی و به سختی و با کلی وعده به خونه برمیگردی.

4.به ماهیها وحیوانات دریایی علاقه زیادی داری.

5.در شهریور ماه با من و بابا سه تایی باهم به بابلسر رفتیم .

6.از بابلسر حیوانات دریایی خریدی و محبوبترین اسباب بازیهات هستن.

7.علاقه زیادی به کشیدن نقاشی داری،البته باید شما دستور بدی و ما برات بکشیم.

8.مهمترین خبر::تا کمتر از یک ماه دیگه پسر عموی نازنازیت بدنیا میاد.

9.فردا شب یعنی 6 آذر ماه تولدت خونه مریمی هست،3 روز قبل از تاریخ تولدت9 آذر

عکسها در ادامه مطلب...

دنیا  ادامــــه لــبـخـنـد تــــوســت ..

کــه تــــا آخــــریــــن لـــبــخـنـد مــــن کـــش مــــی آیــــد ؛

تـــو لــب بـــــرمــیــچــیـنــــی

و مـــن ..

جـــایی مـــیـــان آســـمـــان و زمـــیـــن ..

مـعـلق می شــــوم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علی
5 آذر 93 19:40
سلام من یه لحظه شک کردم بچتون دختره یا پسر؟؟؟؟؟؟ چرا موهاش انقدر بلنده؟؟؟؟
fariba
پاسخ
ممنون بهمون سر زدید
مهدیه
9 آذر 93 10:54
تولد خانوم کوچولوتون مبارک
fariba
پاسخ
پسر خاله جووونی
متین من
9 آذر 93 21:20
وای چه موهای شلال و خوشکلی فریبا خیلی با حال شده و بامزه دلم میخواد محمد اینجا بود کلی بوسش میکردم قربونش برم خاله تولدت مبارک عزیزم
fariba
پاسخ
دست بوسته سمانه جووووونم