پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

تفکر در مورد مهد

1393/5/27 1:15
نویسنده : fariba
4,582 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                              

امروز که دارم برات این پست رو مینویسم 2 سال و 8 ماه و20 روزته

*میتونم بگم تقریبا آرومتر و عاقلتر شدی و کمتر اذیت میکنی ،اما این قضیه تا وقتی صدق میکنه که باهم تنها هستیم چون به محض دیدن بقیه شیطونیهاتو شروع میکنی ، این روزها خیلی حوصله ات سر میره و بهانه میگیری ،تلویزیون تماشا نمیکنی! با لوگو بازی نمیکنی ! نقاشی نمیکشی ! اسباب بازیهاتم دوست نداری ! بیشتر با تبلتت میخوای بازی کنی که من بیشتر از 1 یا 2 ساعت در روز بهت اجازه نمیدم ، برای بازی با تبلتت باید من هم کنارت بشینم و سرگرمی دیگه ات هم حرف زدن با من و بازی کردن با من هست ، که از این کار هم زود خسته میشی!

دارم به مهد گذاشتنت فکر میکنم ،میدونم خودت دوست داری و استقبال میکنی تا مهر هم تقریبا سه ساله میشی و خیلی از بچه ها توی این سن مهد میرن ، اگه مهد بزارمت هم برات جنبه آموزشی داره هم تفریحی، چون خیلی تنها هستی میتونی دوستهای زیادی پیدا کنی و تعامل با بچه ها رو یاد بگیری ،و مهمترین دلیلم مستقل و با برنامه شدنت هست ،هنوز به تصمیم نهایی نرسیدم و فقط در حد یه فکر و کمی تحقیقه تا ببینم چی پیش میاد!

**حدود یک ماه هست که تختت رو توی اتاق خودمون آوردم و سمت دیگه اتاق جدا از تخت خودمون گذاشتم ،تا من مراقبت باشم و شما هم به تختت عادت کنی! تختت رو کنار تخت خودم نگذاشتم تا حس کنی تنهایی و وابسته نباشی !! که خدارو شکر راحت توی تختت میخوابی و بهانه نمیگیری.

 

گفتی تو چرا محو تماشای منی ؟***انقدر محو که حتی مژه بر هم نزنی؟ ***

مژه برهم نزنم تاکه ز دستم نرود***ناز چشمان تو قد مژه برهم زدنی***

پسندها (5)

نظرات (5)

کودک سیتی
8 شهریور 93 3:35
اگه برای کودک نازت دنبال لباس باقیمت مناسبی حتما به وب ماسربزنی ازقیمتها تعجب میکنی
آقايون و خانوماي شيك پوش
18 شهریور 93 20:27
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir
مامانی سمیه
31 شهریور 93 8:49
سلام عزیزم من با تجربه ای که تو گذاشتن رادمهر داشتم به این نتیجه رسیدم که اگر مادر راحت مهدوقبول کنه فرزند هم می پذیره امیدوارم تو تصمیمت موفق بشی
بابا و مامان
7 مهر 93 17:02
مامان سمانه
16 مهر 93 23:33
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ `’•,,•’` هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . روز کودک مبارک . . .