پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 4 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

20 مرداد 93 هفتمین سالگرد ازدواج

1393/5/25 14:57
نویسنده : fariba
4,285 بازدید
اشتراک گذاری

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد

می ستایم من تو را تا اخر عمر هـمسرمـ

در میان اوج تنهــــایی تو با من مانده ای

تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا هـمسرم

کاش میشد تا تمام عمــر همراهم شوی

تا نگردم گم به راه زنـــدگانی هـمسرم

در شب تار و غمین قلب من تو امدی

تا شدی تنها ستاره در شب من هـمسرم

آسمان آبی چشمان تو مال من است

تا زنم پر در میان آسمانت هـمسرم

زندگی از مهرو لبخند پر شور و شر است

عاشقم بر آن کلام مهربانت هـمسرم

چشمه پاک وزلال مهر تو جاری بود

تشنه ام هر دم به رود مهربانی هـمسرم

آسمان تار قلبم را تو روشن کرده ای

پس بمان در قلب بیتاب نگاهم همسرم

***************

 

همسر خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی

خوب من برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌دهند

چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی

و من خوشحالم که سالی دیگر بر عمر زندگی مشترکمان افزوده شد.

هفتمین سالگرد یکی شدنمان مبارک

 

پسندها (3)

نظرات (0)