پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 12 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

رفتن پسرک به اراک

1392/9/29 16:36
نویسنده : fariba
445 بازدید
اشتراک گذاری

الان نیم ساعتی میشه ک پسرکم با ذوق و شوق فراوون همراه مامانی و بابایی و دایی اش از خونمون به سمت اراک حرکت کردن.وقتی رفتن پشیمون شدم ک چرا گذاشتم بره...هنوز نرفته دلم براش تنگ شده.نگرانکاش نرفته بودگریهولی خودش دوست داشت بره.تو ماشین نشسته بود .رفتم بوسش کنم.بهم گفت تو برو....تعجبمامانم بهش میگه با مامان بای بای کن،بهم میگه:خداحافظ.برو...نگران

پسرکم نبودنت خیلی برام سخته ولی من خوشم ک تو خوشی.خوش بگذره بهت عزیز مادربغلقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاسمن و محمد پارسا
29 آذر 92 16:54
مامان کجای ما کلی تولد گرفتیم تو وبلاگمون برا محمد حسین جونم نیو مدید پیشمون تولدت عزیز دلم مبارک باشه ایشالاه خوشگلم به سلامتی میاد پیش خودت مامان جون
متین من
8 دی 92 3:35
ای جونم که مامان وبابا بزرگش اینقدر دوس داره حتما خیلی محبتش میکنن فریبا جون تو هم باهاش برو همیشه بنظرم توخونه حوصلش سر میره چون تنهاست میره باداداشت بازی کنه ولی ناراحت نباش دوباره برمیگرده پیش خودت