پسر پاییزی منپسر پاییزی من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
پسر بهاری منپسر بهاری من، تا این لحظه: 8 سال و 9 روز سن داره

از تو برای تو مینویسم...

عزیزمن گل من تولدت مبارک....

1392/9/29 16:09
نویسنده : fariba
711 بازدید
اشتراک گذاری

بازم شادی و بوسه،گلای سرخ و میخک.....میگن کهنه نمیشه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی بدنیا.....وجود پاکت اومد توجمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تواین ماه و تو این روز......از آسمون فرستاد خدا ی ماه زیبا

یک کیک خیلی خوش طعم با چندتا شمع روشن......یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی ک هزار سال همین جشنو بگیریم......بخاطر وجودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی....با ی گریه ساده بدنیا بله گفتی

ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس....رو قلبا پر عشقه رو لبها گل خندس

تا تو هستی و چشمات بهونس واسه خوندن....همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیارو اورد....ستاره رو سرت ریخت تورو تا آسمون برد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون.....پر از بادکنک و شوق پر از ایینه شمعدون

الهی ک همیشه واسه تبریک امروز بیان هزارتا عاشق بیاد هزار تا مهمون

در پاییز آمدی و بهار زندگیمان شدی.نهم آذر ماه دومین سالگرد شکفتن گل وجودت.ستاره باران......

عکسها در ادامه مطلب

تولدی ساده و خودمانی...

پسرم امسال بخاطر محرم وصفر قرارنبود برات تولد بگیریم.مامانی و بالایی و دایی ک هدیه تولدت رو قبل از تولدت بهت دادن و خیلی زحمت کشیدن.روز تولدت هم مامان  نیر و عمه ها و عموهات با کادوهای تولدت اومدن خونمون.و ما رو شرمنده کردن. خلاصه تولدت خیلی بی مقدمه و بدون پیش بینی قبلی انجام شد .حتی کیک بزرگ هم پیدا نکردیم و مجبور شدیم دوتا بخریم.زبانیک مهمونی دور همی ساده...عکسها هم مناسب وبلاگ نبودچشمک

گلم دو سالگیت مبارک.همه ساله باشی نفسمقلبهوراهورابغل

زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمن و محمد پارسا
29 آذر 92 16:56
تولدت مبارک عزیزم
متین مامی ایلیا
2 دی 92 20:44
سلام عزیزم خوشحالم که برگشتی دوست جونم، تولد گل پسری مبارک ایشالا همیشه سلامت و شاد باشه زیر سایه پدرو مادر نازنینش
متین من
8 دی 92 3:32
من که روز تولد محمد یادم بود ولی بار دیگه تولدش تبریک میگم خدا واست حفظش کنه بهترین ها رو واسش ارزو میکنم